Rafał Pietrzak :(

41. Data: 2003-09-12 11:21:12

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorcia napisał:

> Niestety nie oglądałam programu cela (ponieważ w ogóle go nie oglądam ) ,
> widziałam tylko zwiastuny i słyszałam co nieco o całej sprawie .Pamiętaj
> tylko że na wszystko trzeba wziąć poprawkę , ludzie popełniający różne
> przestępstwa czasami wyglądają zadziwiającą niewinnie i potrafią o tym
> przekonać większość.

Tu masz rację.
Mialam kiedyś wątpliwą przyjemność znaleźć się w sądzie na odczytaniu
podwójnego wyroku śmierci. Sprawa była bardzo głośna, w Elblągu została
zamordowana znana psycholog oraz jej córka, przez przyjaciela córki.
Akurat współpracowałam wówczas z radiem w G-ku i chcąc nie chcąc
musiałam iść. Morderstwo było wyjątkowo okrutne, więc, na szczęście,
uzasadnienie wyroku utajniono. Na sali mnóstwo osób.
A na ławie 20-letni chłopak. Normalny chłopak, prystojny brunet,
niebieskie łagodne oczy..... kilka dni nie mogłam sie potem z tego
pozbierać... cały czas myslałam, że tak spokojnie wyglądał. Gdyby
przyszedł do mnie i powiedział, że np. jest z tepsy to pewnie bym go do
domu wpuściła....

Eulalka

42. Data: 2003-09-12 11:21:59

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:
(...)

a ja chciałam zasiać pewna wątpliwość, (nie znaczy to, że chcę
jednoznacznie powiedzieć: winny/niewinny):
1) co będzie jeśli go uwolnią wróci do Polski i nagle okaże się, że nie
był niewinny i zgwałci/będzie molestował jakieś dziecko,
2) co będzie jeśli on zostanie tam w więzieniu, a wiadomo nie od dziś,
że pedofili tam nie lubią i zostanie zabity, a później jakiś mądry
adwokat udowodni, że był niewinny?

Tak sobie gdybam, bo też oglądałam ten film, znam sprawę z gazet sprzed,
chyba 3 lat, ale nie podejmę się oceny czy winny czy niewinny, telewizja
przedstawia swoje, bohater zawsze będzie sie kreował na niewinnego
(nawet ci co przemycali uważają, ze nie zasłuzyli na takie więzienie).
Wymiar sprawiedliwości nigdy nie był, nie jest i nie będzie doskonały
czy nasz polski czy ten zza granicy. Moim zdaniem trudno dociec jaka
naprawdę jest prawda, wszystko w rękach dobrych adwokatów...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

43. Data: 2003-09-12 11:24:56

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> najsmieszniejsze jest to ,że badania na poligrafie robione kilka razy
> wykazał ze rafał mówi prawde

A czasem nie na ryngrafie, albo pantografie?

P, NMSP

żona alberta

44. Data: 2003-09-12 11:35:30

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> zgadzam sie ze moze w innym przypadku uratowac dziecko ale kazdy człowiek ma
> prawo do obrony i sprawiedliwgo procesu.

Racja.

> jednak program Cela jest wart takiej uwagi ,żeby uswiadomić sobie i innym
> cene głupoty (przemyt),oraz głupote i okrucieństwo prawa które ustanawiaja
> inni ludzie.

Ja sobie nie musze na szczescie takich rzeczy uswiadamiac. Dlatego
nie ogladam "Celi". Ale moze ktos, kto jest w stanie bezkrytycznie
uwierzyc we "wspaniala, calkowicie niewienna wycieczke do Kolumbii z
malutka, zupelnie niegrozna paczuszka w teczce i jeszcze w promocji
placa Ci za nia 1000 USD", niech lepiej obejrzy "Cele". Moze sie
czegos nauczy, o ile w ogole jest w stanie sie czegokolwiek nauczyc... :-$

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

45. Data: 2003-09-12 12:05:01

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał
> [...]

> 1) co będzie jeśli go uwolnią wróci do Polski i nagle okaże się, że nie
> był niewinny i zgwałci/będzie molestował jakieś dziecko,

własnie dlatego zasługuje na sprawiedliwy proces i porządnego obrońce.

> 2) co będzie jeśli on zostanie tam w więzieniu, a wiadomo nie od dziś,
> że pedofili tam nie lubią i zostanie zabity, a później jakiś mądry
> adwokat udowodni, że był niewinny?

patrz wyżej.

> [...]
> naprawdę jest prawda, wszystko w rękach dobrych adwokatów...
>
> -- oczywiscie ,że każdy oskarżony kreuje sie na niewinnego.
ale co innego znależć przy kims narkotyki a co innego udowodnić
molestowanie.
narkotyki są albo ich nie ma ,w przypadku Rafała należy go przesłuchac oraz
jego rodzinę która nie wniosła oskarżenia.
pasierbica jest juz duzą dziewczynką i to jej powinno sie wierzyć .

46. Data: 2003-09-12 12:05:37

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..

> Wolę nie wiedzieć i ze spokojem i miłością (bo bez strachu) zmieniać
siebie
> i swoje otoczenie na lepsze niż oglądać informacje, w których jestem
> atakowany (najlepiej się przecież sprzedającymi) informacjami, jakie to
> nieszczęścia spotkały innych ludzi. Nie chcę się dać sterować za pomocą
> strachu, od którego ciągle jeszcze wolny niestety nie jestem.

BRAWO. Popieram w 100%.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jezeli nie znasz ojca choroby, to na pewno zła dieta jest jej matką
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

47. Data: 2003-09-12 12:20:30

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Powiem tak: kazdy narod rozwija sie we wlasnym tempie.

Tu nie ma mowy o rozwoju narodu, a jedynie o rozwoju aparatu władzy - dla
narodu przeznaczone są masowe mordy i straszliwe represje.

W Europie nie tak dawno
> mielismy monarchie absolutna, w milujacym demokracje i wolnosc USA
baaaardzo
> niedawno czarni i biali nie mogli siedziec w jednym wagonie w pociagu.
Kiedy
> czas dojrzal, stare systemy zostaly obalone rekami samego narodu. Nie nam
jest
> pouczac innych, jak maja zyc. Zostawmy Irak Irakijczykom, kiedy przyjdzie
> wlasciwy czas, sami zrobia w swoim kraju porzadek.

Weź pod uwagę, że w Iraku żyją nie tylko Irakijczycy. Także np. Kurdowie,
których Saddam z niezłym skutkiem usiłował wymordować. Nie przemawiają do
mnie Twoje stwierdzenia o "właściwym czasie" - tu mamy do czynienia z
totalitarnym reżimem. Który z czasem tylko umacnia aparat represji i
prowadzi naród do zagłady.

Inaczej skonczy sie tak jak
> w Iranie (i w paru innych miejscach).

A do czego doprowadzi czekanie? Spójrz na Koreę Płn. "Czekamy" już
kilkadziesiąt lat, a efekt jest taki, że reżim ma się coraz lepiej, za to
ludzie coraz gorzej. Jak wyobrażasz sobie demokratyczną rewolucję w obozie
koncentracyjnym?

> Jakby co ? Jakby na nas Irak znienacka napadl z uzyciem broni
> chemicznej/biologicznej/jadrowej, ktorej nawet Amerykanie nie mogli
odnalezc ?

Myślę akurat o dziesiątkach odnalezionych masowych grobów ofiar reżimu.
ER

48. Data: 2003-09-12 12:22:39

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:
> własnie dlatego zasługuje na sprawiedliwy proces i porządnego obrońce.

kazdy na to zasługuje

> [...]
> jego rodzinę która nie wniosła oskarżenia.
> pasierbica jest juz duzą dziewczynką i to jej powinno sie wierzyć .

pamietaj, ze dzieci bywają manipulowane, chciałam tylko powiedzieć, ze w
przypadku obcego czlowieka trudno jednoznacznie opowiedziec sie winny
czy niewinny i ja pomimo obejrzenia tego programu nie wiem dalej jak to
naprawdę było...

49. Data: 2003-09-12 12:24:49

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> napisał w wiadomości

> A czasem nie na ryngrafie, albo pantografie?

Odkryłaś, że w języku polskim istnieją obce wyrazy? Gratulacje!
ER

50. Data: 2003-09-12 12:34:34

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Moją metodę na to poznałaś. Jeśli znasz inną to, proszę, podziel się.

Na razie metoda alternatywna podana przez autorke watku to wzruszac sie
do lez siedzac przed telewizorem. IMHO malo skuteczna.
Pamana przepraszam za cynizm w odbiorze ale wazne jest nie to, czy sie
oglada seriale w TV ale co sie naprawde robi dla czlowieczenstwa swojego
i ludzi dookola. IMHO puchaty robi to w znacznie wiekszym stopniu uczac
swoje dzieci innego spojrzenia na zycie niz Ty rzucajac sensacyjny watek
na grupe i oburzajac sie na tych, którzy nie sa zainteresowani sensacja
telewizjna.
pzdr
agi
pzdr
agi

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?