Rafał Pietrzak :(

81. Data: 2003-09-12 19:46:19

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> nie zapominaj, ze nastepny niestety mozesz byc ty.

A jak mnie zabije pijany kierowca to nawet nie będziesz o tym wiedziała...
Czy jest jakaś różnica?

> czasem tv jest pozyteczna.

Wynik mojego rachunku zysków i strat z posiadania TV jest ujemny.

puchaty

82. Data: 2003-09-12 19:52:02

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> a pamietasz te murzynke, ktora chceili stracic za nieslubne dziecko?!
> pokazali ja w tv, caly swiat slal protesty, maile, listy. nie stracili jej.
> jeden czlowiek.

Pamiętam tą sprawę (choć wydaje mi się, że to była jakaś muzułmanka).
Jak myślisz, czy istnieje jakieś niezerowe prawdopodobieństwo, że ta sprawa
natchnęła paru psychopatów do ostatecznego załatwienia "problemu niewiernej
żony"? Bo wg mnie istnieje.

puchaty

83. Data: 2003-09-12 19:56:58

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
> Dziewczyny, dajcie spokój - skupić się na wieczornej kontemplacji nie
> mogę.

To kontempluj, poczytasz rano.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

84. Data: 2003-09-12 20:19:58

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> witam
ciesze sie ze tyle osób odpowiedziało na mój wątek
dziekuje wszytskim osobom jesli któreś poczuły sie urazone przeze mnie to
przepraszam ale fajnie jest rozpętać taka rozmowę.
nadal wierze w jego niewinnosć .
pozdrawiam
p.>

85. Data: 2003-09-12 20:23:01

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

86. Data: 2003-09-12 20:33:57

Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie

panama, zobacz jak wygladaja twojw posty (powyzej)
zrob cos z tym, bo czytac sie nie da:-(

Yenn

87. Data: 2003-09-12 22:12:04

Od: "mirek" <m...@a...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał

> Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
> posunięciem.

Niekoniecznie.
Mam tvn, polsat .NIe ogladam "magazynow sensacji i rozrywki" , "13-tych
posterunkow" i udaje mi sie chronic przed tym rodzine rodzine . Wystarczy
opanowac obsluge pilota ;) Ale temat to juz wielokrotnie przerabiany.
Pozdrawiam
mirek

88. Data: 2003-09-13 07:29:02

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomysl- jesli on naprawde jest winny?

Nie ma na to dowodow.

Magda

89. Data: 2003-09-13 07:38:31

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hata" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie oglądam TVN (nie mam dobrego zdania o tej stacji), więc nie znam
> szczegółów całego zdarzenia i opieram się na tym, co napisałaś. Moje
> wątpliwości budzi fakt, że po pierwsze oskarżono ojczyma o molestowanie na
> podstawie tak nikłych dowodów. Nawet, jeżeli lekarz zawiadomił odpowiednie
> służby, badanie wykazałoby, czy w ostatnich minutach dziecko było
> molestowane. Coś mi tu nie gra.

Polakow maja w Usa za nic,wszyscy o tym wiedza.A on jeszcze okladnie o tym
opowiedzial.Zamkneli go na podstawie poszlak.Kliknij na linki ktore podala
Sveana to bedziesz bardziej zorientowana.

> Po drugie czemu mył dziecko ???

A dlaczego mialby nie myc?Moj TZ tez myl moja corke gdy byla mala i nie
widze w tym nic zlego.Mowil ze taki mial uklad ze zwoja kobieta raz on
kompie dzieci raz ona.

Gdyby moje
> dziecko spadło z roweru i wymagało wizyty w szpitalu, to nie bawiłabym się
> mycie, tylko pędziłabym na sygnale do szpitala.

A on chcial sie zabawic :/

> To takie moje wątpliwości, bo jak sobie pomyślę, że Rafał jest ofiarą
> systemu (kiedyś w USA oskarżono 6-latka o molestowanie, bo pocałował
> koleżankę w przedszkolu), to chyba w Stanach strach być ojcem/ojczymem.

Dokaldnie tak.

> Ale mimo to nie chce mi się wierzyć w niewinność Rafała, bo 6 lat w
> więzieniu to bardzo długo, a gdyby były dowody na jego niewinność, to już
> dawno by się odwoływał.

Nieprawda.Sa dowody ,mial robione badania czy jak sie to zwie na
prawdomowosc ,okazalo sie ze nie klamie ale nie mozna tego testu wlaczyc do
sprawy bo wg prawa USA tylko wtedy jest on dolaczany kiedy ma byc uzyty w
celu skazania osoby a nie uniewinnienia.Takie posrane prawo.

No i po trzecie, badanie na "prawdomówność", skoro
> prawo uznaje je jako dowód, a badanie Pietrzaka wyszło pozytywnie, to
> teoretycznie sąd powinien je uznać jako dowód na jego niewinność. Za dużo
> tutaj niewiadomych ?!

Jw.

Pietrzak wybrał dobre rozwiązanie-akceptacja rodaków,
> bo w Polsce molestowanie, to temat tabu, czyli jakby nie było sprawy.
> Ekstradycja do Polski spowodowałaby, że w więzieniu spędziłby tylko 3
lata,
> a nie kilkanaście.
> Dla mnie cała sytacja jest szyta "grubą nicią".

Jeszcze raz prosze,poczytaj a potem pisz ok?

Pozdrawiam.Magda

90. Data: 2003-09-13 22:53:13

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> murzynkę??

chodzi ci o to, ze ona nie byla czarna i cos pochrzanilam, czy uwazasz
okreslenie "murzynka" za pejoratywne (ja nie) ???

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?