Ratunku, wegańska uczta

431. Data: 2014-10-28 20:43:11

Temat: Re: Ratunku, wegańska uczta
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-28 18:48, FEniks pisze:

> Ten w piekarni to akurat chleb. "Pół krojonej babuni" to u nas normalka. ;)
Domyśliłam się, że jak w piekarni, to pewnie nie schabik babuni, ale
poleciałam do mięsnego :)
--
B.

432. Data: 2014-10-28 21:45:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Domyśliłam się, że jak w piekarni, to pewnie nie
> schabik babuni, ale poleciałam do mięsnego :)

Wpływy babuni sięgają o wiele dalej, niż do wymienionych sklepów:

http://peku.pl/prowokator/gaz.jpg

Jarek

--
A jak nam już będzie lepiej panie i panowie,
to się babci koci-łapci o tym też nie powie.

433. Data: 2014-10-28 23:23:19

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Krakowski Kredens ma karczek porucznika i szynkę arcyksięcia Ferdynanda.
Słowa "Zabili nam Ferdynanda" nabrały jeszcze bardziej złowrogiego
znaczenia.

- -
Nika

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

434. Data: 2014-10-29 06:35:07

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-28 23:23, Nika pisze:
> Krakowski Kredens ma karczek porucznika i szynkę arcyksięcia Ferdynanda.
> Słowa "Zabili nam Ferdynanda" nabrały jeszcze bardziej złowrogiego
> znaczenia.

I parówki kapelana.
W ogóle Kredens ma do wymyślania tych nazw kogoś z niezłym poczuciem
horroru.
--
B.

435. Data: 2014-10-29 06:36:55

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Wpływy babuni sięgają o wiele dalej, niż do wymienionych sklepów:

Ciekawe, czy rzeczywiście tak jest, czy to spreparowane? Wierzyć się nie
chce.

I pytanie, czy to gaz na straszną babunię, czy z niej?
--
B.

436. Data: 2014-10-29 10:39:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wpływy babuni sięgają o wiele dalej, niż do wymienionych sklepów:
>
> http://peku.pl/prowokator/gaz.jpg

Powinno być w liczbie mnogiej.

Ewa

437. Data: 2014-10-29 11:22:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Ciekawe, czy rzeczywiście tak jest, czy to spreparowane?
> Wierzyć się nie chce.

Na zdjęciu jest numer telefonu. Krótkie poszukiwania tych
cyferek prowadzą do takiego oto opisu:

http://tomaszow-mazowiecki.informator-lokalny.pl/kat
alogfirm2/143/stacje-paliw/0/7205/-

Nazwa: "Bak" Stacja Paliw. Arcab M. i Wspólnicy sp.j.
Ulica: Olszowiec 58a
Miejscowość: Lubochnia
Kod pocztowy: 97-217
Powiat: tomaszowski
Województwo: lodzkie
Telefon: TEL (44) 7103172

> I pytanie, czy to gaz na straszną babunię, czy z niej?

Opis internetowy jest dość niechlujny, brakuje choćby pliterek
w opisie województwa. Zastanawiam się, czy również w samej nazwie
stacji nie zabrakło ogonka.

Jarek

PS
Tak sobie też myślę, czy komuś by nie było po drodze i czy by nie
mógł przy tym pogrzebać w ramach tak zwanych badań terenowych.

--
A może byśmy tak, najmilszy,
wpadli na dzień do Tomaszowa?

438. Data: 2014-10-29 11:46:14

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

[...]

********************************
A jak odgrzebie babcię? :))))
pozdr
Stefan

439. Data: 2014-10-29 13:33:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Oct 2014 11:46:14 +0100, Stefan napisał(a):

> A jak odgrzebie babcię? :))))
> pozdr
> Stefan

Byle nie "na wnuczka" :-))

440. Data: 2014-10-29 15:38:07

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Opis internetowy jest dość niechlujny, brakuje choćby pliterek
> w opisie województwa. Zastanawiam się, czy również w samej nazwie
> stacji nie zabrakło ogonka.

Ciekawe, jaka idea kieruje ludziem, który wymyśla i ogłasza nazwę Gaz
babuni.

> Tak sobie też myślę, czy komuś by nie było po drodze i czy by nie
> mógł przy tym pogrzebać w ramach tak zwanych badań terenowych.

Qrę wrabiasz?
--
B.

Muszki :-)