Re: Re[4]: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!

Data: 2004-04-21 21:17:02
Temat: Re: Re[4]: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl>

> http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/przepisy3.htm
>
> smardze smazone z zielenina
> grzanki ze smardzami
> smardze w smietanie zapiekanka
> smardze w ciescie nalesnikowym
> smardze na tostach
> smardze smazone z ziolami
> przekladaniec nalesnikowy ze smardzami
>
> cos bede musial wybrac z 8 szt tych rzadkich grzybow
> nie moge sprobwac kazdej opcji
Miło mi że przepisy z mojej strony www się przydają - co do ochrony smardzy w
Polsce... dziwię się tylko że w Czechach i na Słowacji gatunek ten nie jest pod
ochroną a mimo to występuje bardzo licznie - jest tam bardziej popularny wsród
grzybiarzy niż w Polsce... Ochrona tego gatunku w/g mojego zdjania przyczynia
się jedynie do zmniejszenia się jego przemieszczania w inne miejsca... Grzyb
ten sam się chroni z uwagi na doskonałe maskowanie... i tak prawdę mówiąc kto
go szuka ile ludzi w Polsce widziało go na własne oczy? 0,5% Polaków ?
Pozdrawiam
Zenit
www.NaGrzyby.pl