Re: Re:dr mengele

Data: 2002-10-26 19:17:54
Temat: Re: Re:dr mengele
Od: "Marek Li" <M...@w...pl>

Użytkownik "Bringer_of_Light" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aohohl$66m$1@news.onet.pl...

> nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie mydl im oczu
> poniżej krótka biografia dr mengele :
>
> Dr Mengele
> Dr medycyny i filozofii Josef Mengele, w ścisłej współpracy z
Instytutem

Z faktu, że był doktorem medycyny nic nie wynika. Nie trzeba być
lekarzem, by być doktorem nauk medycznych. Jeśli np biolog zostaje
doktorem nauk medycznych, to jego pełny tytuł brzmi dr n. med. w
zakresie nauk przyrodniczych. Powinien też się posługiwać właśnie takim
pełnym tytułem. Jest tu pewna analogia do lekarza medycyny, który może
używać skróconej formy lekarz (bo sytuacja może dotyczyć tylko lekarza
medycyny) i lekarza weterynarii, który MUSI używać tytułu lek. wet.

Marek Li