Re: Reasumując - co polecacie ?

Data: 2003-06-13 10:17:10
Temat: Re: Reasumując - co polecacie ?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

Użytkownik "dj" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bcc566$2kf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ..czy po np. 2 tyg. jeśli się nic nie poprawi zgłosić się do okulisty i
> rządać ponownych badań ? Czy powinienem za następną wizytę zapłacić ? A co
> ew. z soczewkami - do wyrzucenia i trzeba kupić nowe ?
>
> _ _ _
> Pozdrawiam dj

Jeśli chodzi o koszty, to nie wiem jak jest ze wszystkimi soczewkami, ale u
wielu optyków pierwsza para szkieł jest za darmo, albo wizyta jest za darmo,
gdy się kupi szkła. Polecam optyka w Carrefourze Targówek (nie Vision
Express! - tylko carrefourowski - okulistka Struzik) . Nie wiem jak
okuliści w innych carefourowskich optykach, ale pewnie jest podobnie. Tam
ceny są dobre, duży wybór soczewek i wizyta "do szkieł" jest za darmo. I nie
żałują soczewek do próbowania (czyli możesz kilka popróbować i te co dobre
to zostawiają na oku za darmo). (myślę że z Twoją wadą (nie taką dużą)
będzie ok bo im silniejsza tym mniejszy wybór soczewek mają). Robią też
dobry test czy szkła nie są za mocne. (pisałam z tymi kolorami).
Aha Twoje problemy mogą też być związane z wysychaniem oka. Trzeba nauczyć
się częściej mrugać. Dużo pić w te upały i nosić słoneczne okulary na dworze
zwłaszcza gdy jest wiatr.
powodzenia
barbarella