Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Seba" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: Thu, 14 Jun 2001 16:27:33 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl
Lines: 32
Message-ID: <9gahbm$ko2$1@news.tpi.pl>
References: <9gafa9$67k$1@news.tpi.pl> <9gafg0$771$1@news.tpi.pl>
<9gago5$g6t$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pd66.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 992528566 21250 213.76.75.66 (14 Jun 2001 14:22:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Jun 2001 14:22:46 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:87886
Ukryj nagłówki
Eva napisał(a) w wiadomości: <9gago5$g6t$1@news.tpi.pl>...
>Użytkownik "Seba" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:9gafg0$771$1@news.tpi.pl...
>> Czemu reklamy nie moga byc bardziej ludzkie???
>> Chociaz to podchodzi pod socjologie, bo dzisiejsze spoleczenstwo raczej
>> odchodzi od czlowieczenstwa czlowieka. Ale to wlasnie m.in. reklamy
>> nakrecaja to wszystko.
>> Oddaje Wam glos.
>> :)
>
>Moze tworcy reklam mysla, ze juz przestalismy w wiekszosci byc ludzmi:),
>albo ze woda z reklam zalala nam mozgi ?:)
>
>Mnie tam reklamy nie biora:) - im cos piekniej i bardziej nachalnie sie
reklamuje,
>tym wiecej w tym ukrytych:) powodow, by sie reklamowac.
Jestes niewdziecznym odbiorca reklamy:)
Wg mnie nie jest tak jak mowisz - dobra reklama wcale nie oznacza zlego
produktu/uslugi.
>Nie mowie tu o zwyklej informacji o produkcie - ta jest jak najbardziej
potrzebna.
Reklama tez jest potrzebna.
>Chociaz.., dowcipna i ladnie zrobiona reklama (raz obejrzana) jest do
przyjecia.
>Wciskana po raz n-ty moze juz tylko draznic i wywolywac epitety:)
Sztab ludzi baardzo dobrze oplacanych pracuje nad tym aby bylo inaczej:).
I w wiekszosci im sie to udaje.
|