Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
From: "roblop" <r...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: Thu, 14 Jun 2001 21:13:23 +0200
Organization: Internet Partners
Lines: 42
Message-ID: <9gb28c$10j$1@news2.ipartners.pl>
References: <9gafa9$67k$1@news.tpi.pl> <9gaotf$2ubo$1@news2.ipartners.pl>
<9gb157$iau$2@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.94.220.3
X-Trace: news2.ipartners.pl 992545868 1043 195.94.220.3 (14 Jun 2001 19:11:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Jun 2001 19:11:08 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:87931
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Seba" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:9gb157$iau$2@news.tpi.pl...
>
> roblop napisał(a) w wiadomości: <9gaotf$2ubo$1@news2.ipartners.pl>...
> >
> To media (a w tym reklama) biora udzial w ksztaltowaniu preferencji i
gusta
> klientow - tworza mody. Nie oszukujmy sie.
Co wcale nie znaczy ze czlowiek nie ma przy tym wyboru ze sam nie potrafi
zadecydowac co jest dla niego dobre. Ta granica jest juz chyba zbyt plynna
by wyraznie okreslic czy my ksztaltujemy wlasne gusta czy tez robi to
marketing firm handlowych.
> Atrakcyjne kobiety to wole na zywo, np. tak jak bylo na tegorocznych
targach
> Poznan Motor Show hehe;-).
> Choc co do samochodow to masz racje, ale wydaje mi sie, ze sa obszary w
> ktorych korzystna moglaby byc reklama kreujaca inne, swiezsze spoleczne
> wzorce. Tolerancja np. wzgledem innych ras calkiem skutecznie zostala
przez
> marketingowcow urzeczywistniona, mysle, ze mozna rozszerzyc takie
dzialania
> na inne dziedziny, z korzyscia dla reklamodawcow i spoleczenstwa. Ale
jesli
> korzysci z pierwszego sa znikomo male, to kto mialby interes w tym drugim?
To wszystko moze miec miejsce i byloby naprawde OK. To zarzady spolek i
dzial marketingu decyduja o tym jaki format ma miec promocja produktu i to
oni decyduja o tym czy bedzie bardziej spelnialo Twoje zyczenia czy mniej.
Gdyby wszyscy uparli sie ze paste do zebow najlepiej reklamuje usmiech
bezzebnej babci (patrzcie jak bedziecie wygladac gdy nie bedziecie myc zebow
lub myjecie pasta do zebow konkurencji :))) ) to mielibysmy usmiechajaca
bezzebna staruszke w przedszkolu zamiast mlodej pani o nienagannym usmiechu
i uzebieniu.
Pozdrawiam Roblop
|