Re: Remont mieszkania 3 pokoje

Data: 2009-07-29 09:43:15
Temat: Re: Remont mieszkania 3 pokoje
Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

> Przymierzam sie do remontu mieszkania
> musze w zasadzie wszystko wyremnotwac okna podlogi (gumolit obecnie)
> sciany drzwi
> w mieszkaniu mieszkam w raz z żoną
> mieszkanie posiada 3 pokoje + kuchnie wewnetrzna bez okna polaczona z
> duzym pokojem + lazienke + balkon
> czas remontu to ok 1,5 - 2 lata ze wzgledu na fundusze
>
> od czego zaczac remont ktore pomieszczenie remontowac najpierw , ktore w

> drugiej kolejnosci i ktore na koncu?
> jak rozlozyc zakres prac przez ten czas?
>
> dziekuej za pomoc
> pozdrawiam

Może poczekać, odłożyć fundusze, wyprowadzić się na czas remontu
i zrobić remont - optymistycznie - 2 miesiące, nieoptymistycznie - 5
miesięcy
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić 2 lata remontu
remont rozumiem :
- całkowita wymiana okien
- całkowita wymiana elektryki
- całkowite/częściowe zdarcie starych tynków i położenie nowych na
ścianach i sufitach w pokojach, przedpokoju, sufitach kuchni i łazienki
- całkowita wymiana podłogi w pokojach/przedpokoju
- całkowite skucie starej glazury/terakoty w łazience, tynkowanie i
położenie nowej, wanna, umywalka, kabina, baterie ewentualnie
przeróbki instalacji wod/kan
- całkowite usuniecie starych glazur/trakot/farb itp z kuchni + tynkowanie
i położenie nowych + ewentualne przeróbki instalacji wod/kan i gaz.
- całkowite usuniecie starych futryn (włącznie z wejsciowymi)
i montaż nowych drzwi
- zamówienie nowych mebli do kuchni i łazienki + wszelkie AGD
- na pewno jeszcze dużo pominąłem

Jakoś trudno sobie wyobrazić w tym wszystkim robienie elektryki na raty czy
mieszkanie w czasie remontu w tym mieszkaniu (straszne ilosci kurzu i
niedogodnosci w czasie remontu kuchni i łazienki + ewentualne opóźnienia
związane z problemiami )

Piszesz o gumowych wykładzinach na podłogi więc sądze ze jest to
budownictwo 30-40 letnie a robienie w takim przypadku powierzchownego
remontu z niskim nakładem środków to w mojej ocenie strata pieniędzy.

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl