Renata (Natek) nie żyje

91. Data: 2010-09-12 18:57:28

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i6j5sr$s8$1@news.onet.pl...

> A nie masz przypadkiem przewijaka na bobasa, który już wyrósł z pierwszego
> bobaskowego?
> Ma teraz ok. 66-68 cm.

Przewijak mam taki zakładany na łóżeczko.

V-V

92. Data: 2010-09-12 18:59:55

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

rest-l1664-bonus-i1212997084.html,

> Matę już niedrogo kupiłem razem z kojcem. Dzięki.
>
> A nie masz przypadkiem przewijaka na bobasa, który już wyrósł z pierwszego
> bobaskowego?
> Ma teraz ok. 66-68 cm.

Mam na myśli przenośny przewijak (np. nadmuchiwany), który można kłaść na
różnych powierzchniach.
Przewijak-mebel mam.

Paweł

PS: A w ogóle masz mój telefon? Ja niestety Twojego już nie mam.

93. Data: 2010-09-12 19:35:45

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na myśli przenośny przewijak (np. nadmuchiwany), który można kłaść na
> różnych powierzchniach.

Przewijak mam taki:
http://allegro.onet.pl/0218-ceba-profilowany-przewij
ak-na-komode-70x50cm-i1223478920.html

> PS: A w ogóle masz mój telefon? Ja niestety Twojego już nie mam.

Jeśli masz ten sam numer to mam.

V-V

94. Data: 2010-09-12 19:41:20

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Przewijak mam taki:
> http://allegro.onet.pl/0218-ceba-profilowany-przewij
ak-na-komode-70x50cm-i1223478920.html

No właśnie, potrzebuję większy. No nic, poszukam sam, chociaż bardzo trudno
jest mi się zorganizować.

> Jeśli masz ten sam numer to mam.

Good.

P.

95. Data: 2010-09-12 19:45:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> [...]
ak-na-komode-70x50cm-i1223478920.html

> No właśnie, potrzebuję większy. No nic, poszukam sam, chociaż bardzo trudno

Po co Ci większy? Moim dzieciakom służył do roczku, zanim zaczęły
chodzić. Jest wygodny, bo można go położyć na łóżeczko.
Na upartego kup podkłady do łóżka, wtedy możesz przewinąć małego byle
gdzie. Rozkładasz, w razie awarii wycierasz problem i po sprawie.

--

Paulinka

96. Data: 2010-09-12 20:10:18

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i6jak9$hp0$3@node1.news.atman.pl...

[...]
> Po co Ci większy? Moim dzieciakom służył do roczku, zanim zaczęły chodzić.
> Jest wygodny, bo można go położyć na łóżeczko.

Muszę mieć wysoko, więc na komodzie lub stole, bo mam problemy z
kręgosłupem.

> Na upartego kup podkłady do łóżka, wtedy możesz przewinąć małego byle
> gdzie. Rozkładasz, w razie awarii wycierasz problem i po sprawie.

Można przewijać i na ręczniku na stole. Może i tak.

Paweł

97. Data: 2010-09-12 20:22:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 22:10, Szaulo pisze:
> [...]
>
> [...]
>
> Muszę mieć wysoko, więc na komodzie lub stole, bo mam problemy z

Też się właśnie zastanawiałam, po co Ci większy.

> Można przewijać i na ręczniku na stole. Może i tak.

Można kupić takie mini materacyki do przewijania bez tych bocznych
rantów. Przypuszczam, że w każdym supermarkecie za ok. 20zł. Myśmy taki
mieli na komódce i bardzo długo używaliśmy. Niestety pewnie już jest
dawno wyrzucony.

Ewa

98. Data: 2010-09-12 20:24:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> [...]
>
> [...]
>
> Muszę mieć wysoko, więc na komodzie lub stole, bo mam problemy z

No to rzeczywiście potrzebujesz normalnego utwardzonego przewijaka.
Na komodzie i stole można go spokojnie położyć.

> Można przewijać i na ręczniku na stole. Może i tak.

J.w. nie wiedziałam.

--

Paulinka

99. Data: 2010-09-12 20:32:17

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Też się właśnie zastanawiałam, po co Ci większy.

Bo Marek zaskakująco szybko rośnie a przyzwyczaiłem się do tego, że
dotychczasowy przewijak ma ranty i to miękkie (malec mocno wierzga i chce
przewracać się z boku na bok. Bardzo lubi przewijanie. Nie wiedzieć czemu
zdejmowanie body wywołuje u niego śmiech).

To jest myśl.

P.

100. Data: 2010-09-12 20:38:44

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, potrzebuję większy. No nic, poszukam sam, chociaż bardzo
> trudno jest mi się zorganizować.

Może są większe. Prawie nie używałam przewijaka, bo zajmował za dużo
miejsca, a jak dziecko nauczyło się przewracać z pleców na brzuszek i
odwrotnie to już w ogóle nie używałam, bo mi z niego uciekało.

V-V

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...