Re: Renta socjalna

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Renta socjalna
Date: Sat, 24 Jun 2006 10:08:33 +0200

W sobotę 24-czerwca-2006 o godzinie 09:29:24 Zbigniew Andrzej Gintowt
napisał/a

>Nie wszyscy jesteśmy nieszczęśliwi panie Adamie. Byłoby jednak ze wszech
>miar wskazane zrewidować swoje poglądy na rozumowanie innych... Odnoszę
>wrażenie, że pańskie oceny są ściśle powiązane z punktem siedzenia. W pewnym
>momencie zamazana pozycja owego punktu spowodowała wyraźną panikę..., teraz
>jest znowu nieźle.

Nie. W moim przypadku nic się nie zmieniło. Dalej jestem bezrobotnym,
bezrentowcem. Nie byłem spanikowany tylko zadziwiony. Nadal jedynym
moim dochodem jest zasiłek pielęgnacyjny i przejadam oszczędności.

I nadal wkurza mnie pojękiwanie.

Jakoś nie widzę tutaj zapytań w stylu "czy znacie jakieś staże czy
szkolenia dla niepełnosprawnych, które pozwoliłyby mi znaleźć jakąś
pracę", widzę natomiast wciąż "co zrobić, żeby brać rentę", oraz "ah,
jakie te władze są okropne, że nie dają nam więcej pieniędzy".

Dla każdego punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Cudów nie ma.
Mój punkt siedzenia jest taki, że jak jest problem, to należy go
rozwiązywać, a nie pojękiwać. Więc działam

Kalectwo większości inwalidów jest w ich głowach i tylko tam. Wynika z
przekonania, że jedyne, co ich czeka, to renta. I to nie bariery
architektoniczne, ani niechęć pracodawców jest problemem, tylko głowy
samych inwalidów.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś Ci do listów zagląda?
http://www.paranoik.w.pl