Re: Renta socjalna

Data: 2006-06-25 20:27:08
Temat: Re: Renta socjalna
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl>

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:e7mqgt$otr$1@news.dialog.net.pl...

> Trochę daleko dla mnie, ale do Katowic mam ciut bliżej
> (a widzę, że tam też będziecie). Ale mam podstawowe
> pytanie - jak z dostosowaniem pomieszczeń do naszych
> potrzeb? I nie mówię tu o wózkowiczach, ale choćby
> o osobach niesłyszących i niedosłyszących. Jest tam
> pętla indukcyjna albo inny podobny system?

Witaj Piotrze,
Widzę, że jednak się przeprowadziłeś ;-)

Nie wiem jak się ma sprawa oprzyrządowania sali pod naszym kierunkiem ale ja
myślę wypróbować swój implancik i zdecydowałam się uczestniczyć sądząc, że
dam sobie radę w ten czy inny sposób a jak nie to zawsze będę miała pod ręką
koleżankę co mi jako tłumacz posłuży jeśli organizatorzy o nas nie pomyślą.
Może i Ty spróbujesz?

--
do usłyszenia
Sylwi@