Re: Renty i co się należy...

From: "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Renty i co się należy...
Date: Fri, 03 Oct 2003 16:39:17 +0200

W piątek, 3 października 2003 16:13:27 Bożena napisał/a w wiadomości
Uwaga - adres ANTISPAM - zobacz stopkę listu!

> Ok, ale nie za dorobione 250 złotych, bo nie sądzę, że ktoś jest w stanie
> za taką kwotę dzisiaj przeżyć,

Tak. Mozemy podyskutować teraz na temat tego, czy sprawiedliwie jest,
że renta znika, jak się ma dochody.

Nie sądzę, by sprawiedliwym było, by przy zarobkach 250 zł zabierano
rentę w wysokości 470 zł. Czy tak się naprawdę dzieje? Nie wiedziałem
o tym. To fakt - nigdy nie pobierałem renty, więc nie wiem.

Tak, nie da się przeżyć miesiąca za 250 zł. Zgadzam sie.

> Poza tym nie ulega wątpliwości, że przy takim rynku pracy inwalidzi mają
> znacznie mniejsze szanse, aby
> "utrzymać się na powierzchni". Kiedyś zresztą nie było grup oznaczanych
> zdolny do pracy czy też nie.

Tak. Inwalidzi mieli, maja i zawsze będą mieli większe trudności ze
wszystkim. Nie tylko z pracą. Należy likwidować różne utrudnienia,
domagać się, by na przykład likwidowano bariery architektoniczne, lecz
nie należy wierzyć w to, że cokolwiek się NALEŻY. Samo się nic nie
zrobi.

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl