Robakks gada ze zdumionym o 1'0

91. Data: 2010-02-10 07:21:52

Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hks83f$1nn$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Czy N.C. to inaczej zero arytmetyczne?

Nie. N.C. to nie jest to samo co zero arytmetyczne 0=A-A.
Jeśli chcesz zrozmieć tę różnicę pomiędzy N.C. a zerami
to przeczytaj poniższe:

N.C. = Nic
~~~~~~~~
Nie ma w ogóle ani KROWY, ani Achillesa, ani pastwiska. JEST Nic
N.C. wyraża niemożliwość:
"Nie jest możliwe by KROWA, której nie_ma była na pastwisku,
którego nie_ma."

Zero arytmetyczne
~~~~~~~~~~~~~~~
Jest KROWA i jest pastwisko, ale KROWA nie_jest na pastwisku
tylko w oborze. Stan pastwiska ZERO KRÓW.
Zero arytmetyczne wyraża potencjalność:
"Co prawda KROWY nie ma na pastwisku, ale zachodzi niezerowa
możliwość, że KROWA na tym pastwisku się znajdzie"

Zero geometryczne
~~~~~~~~~~~~~~~
KROWA jest na pastwisku, a Achilles goni żółwia. Stop-klatka.
Chwila zatrzymana w kadrze. Obiekt (KROWA, Achilles) tworzy
efekt synergiczny: KROWA na pastwisku to coś więcej niż puste
pastwisko Obowiązuje zasada: Dwie KROWY nie mogą równocześnie
zajmować tego samego miejsca. KROWA na pastwisku zajmuje
konkretną lokalizację i swoją niezerową wielkością stanowi
konkretną część pastwiska będąc punktem geometrycznym:
punkt = KROWA / pastwisko
Zero geometryczne wyraża aktualność:
"KROWA jest punktem na pastwisku"

> [milczenie]

KROWA, która znajduje się na początku lub końcu pastwiska
dzieli pastwisko P na dwa zbiory uzupełniające:
Zbiór A:
Obszar pastwiska na którym nie ma KROWY
Zbiór B
Obszar pastwiska zajęty przez KROWĘ
A + B = P
Zbiór A jest zbiorem nieskończonym względem P, bowiem
brakuje mu do skończenia zbioru uzupełniającego B.

> [milczenie]

Suma dwóch nieskończonych względem P zbiorów mniejszych A i B
daje zbiór skończony P

> To skońćzona liczba dziewiątek. np 9999

Zgadza się. Liczba (9) ma skończoną ilość 9-tek, dokładnie tyle
samo ile 9-tek ma liczba 0,(9).
Ta liczba powstaje w pojedynczym wierszu Tabeli N^2 gdy dopisując
rekurencyjnie cyfrę 9 do kolejnych pól uzyskuje się wiersz PEŁNY,
a więc liczbę skończoną. Liczba skończona (9) ma tyle samo
cyferek ile jest liczb w zbiorze liczb naturalnych.
Przemyśl sobie następującą myśl:
Ty znasz dążenie do nieskończoności ->oo i znasz pojęcie granica.
"Gdy nieskończony szereg osiąga granicę to staje się liczbą
skończoną. Dodanie 1 do granicy jest przekroczeniem granicy.
Uzyskuje się liczbę pozaskończoną nie należącą do tego zbioru.
Liczba Alef0+1 nie należy do zbioru liczb naturalnych"
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

92. Data: 2010-02-10 09:42:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> achaaaa - robisz sobie yaya. Dlaczego nie chcesz wiedzieć? :-)
> Robakks

Twierdzisz że będą to liczby silne,W i liczby ponadprawdziwe? Dla mnie to przypomina
funkcję 1/x gdzie przekraczając punkt zero dostajemy się w świat liczb ujemnych.

93. Data: 2010-02-10 09:46:58

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a więc liczbę skończoną. Liczba skończona (9) ma tyle samo
> cyferek ile jest liczb w zbiorze liczb naturalnych.

To znaczy w Twoim skończonym podzbiorze liczb naturalnych. Mój zbiór liczb
naturalnych ma tyle elementów co Twój zbiór LP.

> [...]
> Uzyskuje się liczbę pozaskończoną nie należącą do tego zbioru.
> Liczba Alef0+1 nie należy do zbioru liczb naturalnych"

Bzdura, liczba Alef0 tez nie należy a Alef0+1 = Alef0

94. Data: 2010-02-10 11:00:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Twierdzisz że będą to liczby silne,W i liczby ponadprawdziwe?
> Dla mnie to przypomina funkcję 1/x gdzie przekraczając punkt
> zero dostajemy się w świat liczb ujemnych.

Proponuję zamiast wymyślać dla yay co ja twierdzę - abyś po prostu
czytał co ja twierdzę. W tym konkretnym przypadku twierdzę co
następuje:
0 to Nowa Huta
1 to Warszawa
Odcinek to jezdnia Nowa Huta - Warszawa
Okrąg toczący się po odcinku to powierzchnia koła samochodu
wyidealizowana matematycznie.
Punkt styku x koła z jezdnią otrzymuje nazwę nazwa = 0x/x1
a więc gdy koło znajduje się np w połowie drogi to punkt styku
ma nazwę 1, bowiem w tym miejscu 0x = x1
Gdy koło znajdzie się w Warszawie, to punkt ten otrzymuje nazwę 1/0
a gdy samochód jadąc dalej w stronę bieguna osiąga gdzieś w
okolicach Gdańska odległość 2, to punkt ten ma nazwę 2/1 = 2
bowiem długość odcinka [0,2] = 2 a długość odcinka [1.2] = 1
Gdzie Ty tu widzisz jakieś W, liczby ponadprawdziwe, świat liczb
ujemnych i inne tu nie występujące założenia?
Nie kombinuj i nie teoretyzuj, gdy nie ma takiej potrzeby.
Czytaj świat jaki JEST. Samochód po przekroczeniu Warszawy
nie spala ujemnej benzyny, a jego licznik nabija kilometry dodatnie. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

95. Data: 2010-02-10 11:23:36

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytaj świat jaki JEST. Samochód po przekroczeniu Warszawy
> nie spala ujemnej benzyny, a jego licznik nabija kilometry dodatnie. :)

Przed Warszawą odejmowaliśmy od położenia Warszawy położenie punktu, dlaczego po
przekroczeniu Warszawy zmieniamy algorytm?
Weżmy funkcję 1/x, jaka jest wartość w punkcie 0 ? Według mnie nieokreślona.

96. Data: 2010-02-10 11:45:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie czytasz tego co wycinasz, a tam dokładnie pisze:
"punktom styku x, które zaznacza nadaje konkretne nazwy
według algorytmu:
nazwa = 0x/x1, przy czym 0x to odległość punktu styku x
od początku odcinka 0 a x1 to odległość od końca 1."
Czy tu coś pisze, że zmieniamy algorytm? Punkt znajdujący się poza
odcinkiem także ma jakąś odległość od początku odcinka 0 i ma
odległość od końca 1 i żadna z tych odległości nie jest ujemna!. :-)
. . .
Funkcja 1/x w punkcie x=0 ma wartość 1/0
Funkcja 2/x w punkcie x=0 ma wartość 2/0
Funkcja r/x w punkcie x=0 ma wartość r/0
Innej możliwości nie ma. :-)
Jeśli odcinek, po którym toczy się okrąg ma długość 2
to okrąg osiągając ten punkt nadaje mu nazwę 2/0
i ta długość jest dwukrotnie większa od 1/0.
Dziwne?
Nie nie dziwne, ale oczywiste.
Dlatego matematyka jest piękna, bo jest LOGICZNA i ścisła. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

97. Data: 2010-02-10 13:57:08

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odcinkiem także ma jakąś odległość od początku odcinka 0 i ma
> odległość od końca 1 i żadna z tych odległości nie jest ujemna!. :-)

Czyli stosujesz bardziej skomplikowany algorytm dodając Abs

> Funkcja 1/x w punkcie x=0 ma wartość 1/0
> Funkcja 2/x w punkcie x=0 ma wartość 2/0
> Funkcja r/x w punkcie x=0 ma wartość r/0
> Innej możliwości nie ma. :-)

Skupmy się na funkcji 1/x. Czy pisząc 1/0 masz na myśli zero arytmetyczne czy
geometryczne? i czy 1/0 jest dodatnie czy ujemne?

98. Data: 2010-02-10 13:59:26

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Funkcja 1/x w punkcie x=0 ma wartość 1/0
> Robakks

Jeżeli mamy zero ARYTMETYCZNE to twierdzisz że jego odwrotnością jest wszystko=W,
udowodniłem że W+1 = W, co Ty na to?

99. Data: 2010-02-10 14:02:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
| "Robakks" <R...@g...pl>

> Czy 1+1 to 11 ?

Czy zbiór pusty o mocy 18 to 000000000000000000 ?

> [milczenie]

Dlaczego nie odróżniasz ilości monet od wartości monet?
Spadłeś może z Księżyca, gdzie nie ma monet? :-)

> LP
>
> [milczenie]

Bez rekurencyjnego przejścia przez granicę Alef0
nie jesteś w stanie osiągnąć większych mocy niż Alef0.
Czego się boisz? Prawdy. Tak?

> [milczenie]

Każda liczba z przedziału (0,1) to liczba L,u dla L=0

> [milczenie]

Dodając rekurencyjnie po 1 osiąga się MOC Alef0.
Dodając dalej osiąga się większe moce.
Jaki strażnik w Twoim umyśle blokuje Ci zrozumienie tego banału?

> Przecież odcinek składa się z brakpunktów a nie z punktów różnej
> długości np 1/2

Żaden odcinek nie składa się z BRAKpunktów, bowiem ma długość
będącą sumą punktów elementarnych, o wartościach większych od zero.

> [milczenie]

Każda figura geometryczna o powierzchni niezerowej
jest odcinkiem, którego długość mierzy się tą powierzchnią.
Kwadrat o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższy od kwadrata
mającego bok równy 1.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

100. Data: 2010-02-10 14:22:43

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zbiór pusty o mocy 18 to 000000000000000000 ?

Zbiór pusty ma moc=0, co to za zapis 000000000000000000 ?

> Bez rekurencyjnego przejścia przez granicę Alef0
> nie jesteś w stanie osiągnąć większych mocy niż Alef0.
> Czego się boisz? Prawdy. Tak?

Jestem w stanie osiągnąć continuum

> Każda liczba z przedziału (0,1) to liczba L,u dla L=0
0.5 jest liczbą L,u ?

> Dodając rekurencyjnie po 1 osiąga się MOC Alef0.
> Dodając dalej osiąga się większe moce.

Bzdura.

> Żaden odcinek nie składa się z BRAKpunktów, bowiem ma długość
> będącą sumą punktów elementarnych, o wartościach większych od zero.

Punkty nie są odcinkami i mają długość równą zero. Jaką długość ma punkt 0.5 ?

> [...]
> jest odcinkiem, którego długość mierzy się tą powierzchnią.
> Kwadrat o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższy od kwadrata

Bzdura, kwadrat o boku 2 jest 2 krotnie dłuższy od kwadrata mającego bok równy 1.
Twierdzisz że centrymetr kwadratowy ma Alef0 centymetrów, centrymetr nie jest czymś
wyjątkowym, również cal kwadratowy powinien mieć Alef0 cali długośći. Jednak
twierdzisz że
> Kwadrat o boku 1 cal ma długość
> 6,4516 [cm^2] = 6,4516 * Alef0 [cm]
Czyli 1 cal wychodzi że ma 6,4516 cm - bzdura

zagadka na piątkowe popołudnie
bez WOKa ani kroka...
Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
O SOBIE