Robienie twarogu prosto od krowy

21. Data: 2007-09-21 13:28:58

Temat: Re: Robienie twarogu prosto od krowy
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fd04s8$8vg$1@sodden.amu.edu.pl...
> Jana 3,2% (kiedys bylo nawet 3,8%), to nie to, co prosto od krowy, ale
> twarozek da sie zrobic.

Wow :-) Dzięki serdeczne. W takim razie biegnę dziś do sklepu szukać tego
mleka.
Już nie wierzyłam, że da się jakiekolwiek mleko w kartoniku, czy torebce
ukwasić.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

22. Data: 2007-09-21 19:10:00

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:fd0gur$6kt$1@news.onet.pl...
> Już nie wierzyłam, że da się jakiekolwiek mleko w kartoniku, czy torebce
> ukwasić.

Znalazłam, kupiłam i teraz stoi i czeka. Oby się udało.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
Barbara i Marysia

23. Data: 2007-09-22 09:03:45

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał

> Już nie wierzyłam, że da się jakiekolwiek mleko w kartoniku, czy torebce
> ukwasić.

Mozna oczywiscie ukwasic nawet wysoko pasteryzowane ale trzeba dodac do
niego odpowiedni zaczyn czyli troche jogurtu albo kefiru, jesli nic nie
dodasz to zrobi ci sie gorzka smierdzaca breja.
Jesli zas mleko jest niepasteryzowane a tylko w sprzedawane w kartoniku jako
swieze to powinno sie ukwasic na bazie swoich wlasnych bakterii.
--
Tomasz

24. Data: 2007-09-22 09:47:21

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jesli zas mleko jest niepasteryzowane a tylko w sprzedawane w kartoniku
> jako swieze to powinno sie ukwasic na bazie swoich wlasnych bakterii.

Ciekawe... to mleko ma napis świeże wiejskie, a jest pasteryzowane. Kurczę,
mam nadzieję, ze się jednak ukwasi.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

25. Data: 2007-09-22 09:48:17

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jana 3,2% (kiedys bylo nawet 3,8%), to nie to, co prosto od krowy, ale
> twarozek da sie zrobic.

Dodawałaś do niego kefir albo jogurt, czy samo się ukwasiło?
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

26. Data: 2007-09-22 11:56:15

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:fd2od1$ouj$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Dodawałaś do niego kefir albo jogurt, czy samo się ukwasiło?
> Pozdrawiam
> Barbara i Marysia

Łyżeczka kwaśnej śmietany też dobrze działa.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

27. Data: 2007-09-22 15:20:34

Od: "skarb" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niczego nie mieszaj, ani przed podgrzewaniem, ani po !

Dokladnie. Zadnego mieszania!
Powodzenia.

28. Data: 2007-09-22 19:29:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skarb pisze:

> Dokladnie. Zadnego mieszania!

Coś przeoczyłem?
Nie zamieszać delikatnie w garnku?
Naprawdę?
pozdr. Jerzy

29. Data: 2007-09-22 19:41:24

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 22 septembre 2007 ŕ 21:29:04, dans <fd3qc4$o8k$2@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Nie zamieszać delikatnie w garnku?

Jerzy... w ktorym momencie to mieszanie, powiedz :)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

30. Data: 2007-09-22 20:18:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. pisze:
> Le samedi 22 septembre 2007 ŕ 21:29:04, dans <fd3qc4$o8k$2@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> Jerzy... w ktorym momencie to mieszanie, powiedz :)

Przy wlewaniu.
pozdr. Jerzy

kapusta kiszona w słoikach
Re: Chleb - pierwsze koty za płoty