Robiłem wiśniak na spirytusie i

1. Data: 2006-09-16 09:42:34

Temat: Robiłem wiśniak na spirytusie i
Od: "artek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zostały mi wypestkowane i odciśnięte ze spirytusu wiśnie, ktore wczesniej
stały 3 tyg. w spirytusie.
Pytanie co z tym teraz zrobić? wyrzucić czy można coś z tego jeszcze zrobić

2. Data: 2006-09-16 10:07:26

Temat: Re: Robiłem wiśniak na spirytusie i
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Możesz zrobić np. tort wisniowy, bedzie super. Trzy płaty biszkoptu
czekoladowego, nasącz wiśniówką, posamruj ubitą śmietaną, wrzuć
na to wiśnie, i kolejny biszkopt itd. wierzch też udekoruj wiśniami
i posyp sproszkowana czekoladą lub kakao. Smacznego

Tomek (kuchcio)

3. Data: 2006-09-16 10:58:56

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

artek napisał(a):
> zostały mi wypestkowane i odciśnięte ze spirytusu wiśnie, ktore wczesniej
> stały 3 tyg. w spirytusie.
Jeśli jest ich zbyt dużo na jeden tort, resztę przełóż do
niewielkich twistów i szczelnie zakręć - do użycia na inne,
następne okazje, tj. na tort, do dekoracji drinków, deserów, lodów.
Będą jak znalazł :-)

4. Data: 2006-09-16 21:21:11

Od: "xavery" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-09-17 20:43:02

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> zostały mi wypestkowane i odciśnięte ze spirytusu wiśnie, ktore wczesniej
> stały 3 tyg. w spirytusie.
> Pytanie co z tym teraz zrobić? wyrzucić czy można coś z tego jeszcze
> zrobić

Zasypac cukrem. Cukrem mozna wisniak poslodzic (wyjdzie wisniowka)
a kadyzowane wisnie - aaa, bajka, - nawet glowa nie boli

--
ZZ@private

jakie garnki
rolady wołowe
[P] ciasteczka czekoladowo-orzechowo-mi gdałowe (choć to nie koniec możliwej listy składników)
Grzyby mutanty ! Da sie jesc ?
Dla wegetarian