Re: Robimy FLAKI !!

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 6 Mar 2015 04:39:38 -0800 (PST)
Subject: Re: Robimy FLAKI !!
From: s...@g...com

W dniu niedziela, 1 marca 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
pociaprana pora. Seler też tam może wiechać i Gorąco polecam !! byle jak pociaprany
korzeń imbiru.

> Flaki na rosole drobiowym, to profanacja.
> Flaki powinny być gotowane na bulionie wołowym i ta wołowina potem musi
> wylądować w zupie w kawałkach.
>
> Pozdrawiam,
> MW

To nie profanacja, ale kwestia gustu/smaku. Na kurczynie wychodzą naprawdę fajne
flaczyska. Co do kolejnego Twojego wpisu w tym temacie, w pełni się z Tobą zgadzam.
Gała muszkatołowa musi być!! Zapomniało mi się wpisać :)

Oczywistaoczywistość, Wszechwiedząca musiała ze względu na sympatję jaką mnie darzy
przyfandzolić się do zasmażki na margarynie. I przy okazji zrobić nam wykład o krowim
"in and out". A co się tyczy zasmażki na margarynie/maśle, to w ciemno stawiam
sryljon dolców, że różnicy w smaku flaków nawet Wszechwiedząca nie ma szans zauważyć.
Wiele Pań Domowych też się tutaj wypowiadało korzystając z wiedzy posiadłej z "Pani
Domu", po wszechkroć potwierdzonej przez Wszechwiedzącą.