Re: Rozmodleni

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Rozmodleni
Date: Fri, 9 Jul 2010 04:34:21 -0700 (PDT)
<e...@j...googlegroups.com>
<i16jpj$6uo$1@inews.gazeta.pl>
<4...@y...googlegroups.com>
<i16lfc$cst$1@inews.gazeta.pl> <i16mu2$ooq$1@news.task.gda.pl>
<i16qtc$4um$1@inews.gazeta.pl> <i16tat$cpu$1@news.task.gda.pl>
<i16vof$lfb$1@inews.gazeta.pl>

Maciej Woźniak napisał(a):
> U?ytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

> ?le. Ale ja w?a?nie jestem z?y, wi?c owe ?wiadectwo jest
> zgodne z rzeczywisto?ci?.

> A wi?c - celem gry jest zwyci?stwo prawdy. Wygrywa si?,
> kiedy wszyscy przeciwnicy zostan? przekonani, umr? albo si?
> zamkn? (mo?e to trwa?, i czasem trwa, setki lat, ale gra jest
> dla wielu os?b). Poza tym, wszystko, co nie jest zakazane
> prawem, jest dozwolone. Rzeczy zakazane prawem, a w
> szczeg?lno?ci przemoc fizyczn?, osobi?cie uwa?am za gr? nie
> fair, ale nie wszyscy gracze zgadzaj? si? ze mn? w tej materii.
> [...]

Bo jesteś burakiem, czyli argumenty do ciebie nie dotrą, więc do
takich odpadów używa się siły, bo im więcej argumentów to i tak sobie
z nich nic nie robisz. Miałem doczynienia z takimi jak ty i
zauważyłem, że argumenty nie zadziałają nawet jak są, ale łopatą w łeb
szybko zadziałało. Tacy jak ty niszczą wszystko co im się wydaje
kulturą gdyż jest skojarzone ze słabością.