Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 6 Nov 2017 21:11:50 -0800 (PST)
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 4 listopada 2017 08:59:43 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> partnerstwie jeżeli którakolwiek ze stron tego rodzinnego układu ze
> strachu przed psychicznym obnażeniem się dąży do zachowania czegoś
> wyłącznie dla siebie by mogła tym czymś szantażować pozostałych
> uczestników procesu rodzinnego. Miłość to zaufanie i szacunek do
> partnera, a nie zaufasz dopóty dopóki nie ufasz samemu sobie i boisz
> się, że zostaniesz wykorzystany. To jest widzenie świata zewnętrznego
> przez pryzmat doświadczeń ze swojego domu rodzinnego, niestety.

> Jesteś w wielkim błędzie. I bardzo dziwie się, że Ty, posiadający tak
> przenikliwy umysł, piszesz takie brednie.:)

widac nie mam az tak przenikliwego umyslu, jak Ty.
coz, bywa:)

Ja jestem wielkim fanem
> kobiet i staram się, jak tylko mogę, pomóc im wydostawać się z bagna
> małżeńskiej prostytucji, które nieświadomie same sobie zgotowały.

przestan, niektore kobiety to lubia.
znaczy, zlezy jak to pojmujesz:)

Bo to,
> że odbierają swoje pożycie małżeńskie ze swoimi mężami jako upokarzającą
> je prostytucję to rzecz bankowo pewna.

tak bankowo pewna, jak banki, albo bańki przez nie wytworzone:)
zwlaszcza informatyczne:)

I mszczą się za to najbardziej na
> swoich partnerach a wszystkich pozostałych mężczyzn traktują jak bożków.

nic nie wiesz o zyciu. sorki: malo wiesz.

> Z wyjątkiem tego jednego, najbliższego, który poświęcił im swoje życie,
> i którego czynią "kozłem ofiarnym", obciążają poczuciem winy za
> prostytucję, którą same sobie wyhodowały.

oczywiscie zapewne wyhodowaly bez udzialu tego Kozła:)
co zlamal drzewo, a pozniej mowil, ze tylko bardzo pochylone.

> Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem deczko wyżej.:)

nie kumam, kumie:)

> Działamy dokładnie tak, jak wskazują nam kobiety, od naszych matek
> poczynając, które hołubią wszystkich innych poza tym jednym,

calkowita nieprawda; u Ciebie byc moze tak bylo, jak Lindy kwestia:
zla kobieta byla.

którego
> sobie same wybrały na całe życie, i którego wykorzystują maksymalnie jak
> się tylko da same zawłaszczając co lepsze kąski z życiowych osiągnięć
> rodziny.

z tym wykorzystywaniem to tak sie zdarza, zreszta obustronnie, pewnie z tym
zawlaszczaniem tez, jednakze ja osobiscie niczego podobnego nie doswiadczylem.
ot, sa ludzie i ludziska.

A największym z tych zawłaszczających kobiecych działań staja
> się dzieci, które są tak bardzo bezwarunkowo kochane przez "ukochane
> mamuśki" podczas gdy w rzeczywistości są przez te mamuśki uzależniane
> pod groźbą porzucenia.

wez no; po prostu masz dewianckie doswiadczenia albo takowe opisujesz.

Autorytet, jakim jest rodzic, zagraża poczuciu
> bezpieczeństwa dziecka. To jest największa z możliwych patologii, która
> uczy dziecko nieufności do wszystkich; no bo skoro nie można zaufać
> autorytetowi, który żywi i odziewa to komu można.

rodzicowi zawsze mozna ufac. oczywiscie jesli jest w miare normalny:)

> Ale żeby nie wszystko było, że kobiety są złe to powiem coś budującego
> na temat kobiet. Gdyby nie one i kopniaki, którymi obdarowały mnie te z
> nich, z którymi byłem w jakichś relacjach, to nie odnalazłbym drogi do
> oświecenia i wyzwolenia dla siebie i - w co wierzę mocno - dla innych
> ludzi.

kochaj wasc kobiety, bo to doczesnie zazwyczaj najwieksza radosc,
jaka moze nas spotkac:)
wyzwol sie najpierw od siebie, skoro masz takie, a nie inne poglady.

Kobieta jest jak nowo-narodzone dziecko: nie potrafi nazwać tego
> [...]
> partnerem sygnalizując mu, że ma jakiś problem do rozwiązania. Jego zaś
> zadaniem jest rozwikłać całą sieć, którą zbudowała kobieta uciekając
> przed uświadomieniem sobie samej jej samo-upodlenia, gdy zagroziło by to
> jej integralności i doprowadziło do autodestrukcji. Użyła więc sposobu
> do wyzwolenia siebie stosując przemoc w stosunku do swego najbliższego
> człowieka, z którym płodziła dzieci, by zmusić go do myślenia. By
> rozwikłał sieć kłamstw, którymi się otoczyła by trwać i stwarzać
> następne pokolenia z których któreś wreszcie wpadnie na ścieżkę właściwą

gdybym to czul, to bym wiedzial:)
choc faktycznie, chyba nawet blizej mi do szowinistow meskich,
niz do feminizmu:)
oj. po prostu, z szowinistami mozna porozmawiac,
natomiast z feministkami to nawet nie ma o czym:)

> Jak rozwiążesz zagadkę i dotrzesz do Prawdy ostatecznej to nie będziesz
> się musiał bronić, gdyż ta Prawda sama Ciebie i siebie obroni.

dawno, dzieki Bogu i sobie - choc nie wiem, prawde mowiac, w jakiej kolejnosci -
dotarlem.
ale nie jest to twoja Prawda:)

jacek