Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 19 Nov 2017 20:55:35 -0800 (PST)
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<ouq7dv$msr$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 18 listopada 2017 22:07:12 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Schlebiasz mi Ty żmijowe dziecię.;)

> Wszystkie to lubią gdy już tego doświadczą. Znaczy się, gdy się im powie
> prawdę prosto w oczy ale równocześnie obdarzy się je szacunkiem i
> zaufaniem. To jest najskuteczniejsza broń w walce z nieświadomością i
> strachem przed potencjalną karą oraz zemstą.

> Kpiny to świetny sposób na skrywanie... niewiedzy.;)

przestan - to tylko prawda byla.
niekoniecznie kazdy zaraz musi w nia wierzyc;)

> Nie lubię uczestniczyć w licytacji, ale jeżeli ktoś mnie do tego zmusi
> to nie odpuszczę...:)

wszystko ma swoje granice, sam wiesz:)

> Był nieodpowiedzialnym wskutek swojej nieświadomości więc go nie
> obciążaj poczuciem winy tak jak ja nie obciążam kobiety poczuciem winy.
> Bo winnym/niewinnym jest S(T)wórca z jego nieokreślonym początkowym
> stanem Świadomości.

> Więc się skup bardziej.:)

> Dopóki nie urodzą dziecka dopóty są bardzo słodkie. Ich perfidia ujawnia
> się wraz narodzinami potomka.

co Ty, kochany czlowieku, opowiadasz?
moze po prostu zle doswiadczenia miales?
moze po prostu, jak wczesniejn pisalem, to zla kobieta byla:)

> A masz/macie dzieci, że zadam niedyskretne pytanie?

wiesz, ze mamy. to normalne. pytanie tez:)

> Zamiast ulegać kobiecie i łagodzić konflikt przez nią wywoływany nie
> poszedłem na kompromis lecz zaakceptowałem walkę i ujawniłem całą
> złożoność konfliktu w rodzinie. A opisuję własne doświadczenie, lecz nie
> tylko. Dzielę się na forum również wynikami obserwacji dokonywanych bez
> pośrednictwa "filtrów" narzuconych nieświadomym mężczyznom przez
> instytucje matriarchalnego społeczeństwa.

dziel sie, dziel sie. tylko, ze malo kogo spotkalo takie doswiadczenie.
jednakze ca rzadkie, czestokroc najbardziej wartosciowe.
w sensie wiedzy, choc moralnosci tez niwej=kiedy.

> No więc na pewno nie można ufać rodzicowi, któremu brakuje poczucia
> własnej wartości i który za pomocą dziecka chce to utracone w jego
> dzieciństwie poczucie własnej wartości odzyskać. Robi dokładnie to samo
> co robili z nim/nią jego rodzice degradując przy tym swoje dziecko.

malo chyba wiesz o rodzicach. zazwyczaj maja kilkoro dziecie
i zdarza sie, ze ktores, dlas dobra innych, pokrzywdza.
ja oczywiscie nigdy tak nie zrobie - ale to jestem ja - malo rozumny.

> Wreszcie kocham kobiety bez uprzedzeń ale osiągnąłem te umiejętność
> dopiero gdy uwolniłem się od seksualnego uzależnienia od nich. Dopiero
> gdy uwolniłem się od uzależnienia narzuconego mi nieświadomie przez
> matkę (od kompleksu Edypa) stałem się dla nich obiektem godnym uwagi a
> nie obiektem do wykorzystywania.

ja tam bardzo lubie, jesli zona zechce mnie wykorzystywac:)

pozdrawiam,
jacek