Re: Rozmowa ze Świadomością.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Date: Tue, 21 Nov 2017 11:27:42 +0100
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<ouq7dv$msr$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>

j...@o...pl pisze:

> przestan - to tylko prawda byla. niekoniecznie kazdy zaraz musi w nia
> wierzyc;)

A co to jest ta "bańka informatyczna"?

> wszystko ma swoje granice, sam wiesz:)

Jestem odmiennego zdania. Granice to zniewolenie i ograniczenie umysłowe.:)

(...)

> co Ty, kochany czlowieku, opowiadasz? moze po prostu zle
> doswiadczenia miales? moze po prostu, jak wczesniejn pisalem, to zla
> kobieta byla:)

Mylisz się. Ja po prostu przestałem się bać że zostanę odstawiony od
hymenu i obnażyłem babską manipulację oraz specjalność kobiet:
psychiczną przemoc.

> wiesz, ze mamy. to normalne. pytanie tez:)

A macie córki, synów czy tez mieszane?

> dziel sie, dziel sie. tylko, ze malo kogo spotkalo takie
> doswiadczenie. jednakze ca rzadkie, czestokroc najbardziej
> wartosciowe. w sensie wiedzy, choc moralnosci tez niwej=kiedy.

Może odbierzesz to jako samochwalstwo z mojej strony, ale trzeba mieć
trochę odwagi i byc mocno zdeterminowanym by odważyć się przeciwstawić
kobiecie i całemu systemowi, który został zbudowany pod jej dyktando dla
ochrony wyłącznie jej praw.

> malo chyba wiesz o rodzicach. zazwyczaj maja kilkoro dziecie i zdarza
> sie, ze ktores, dlas dobra innych, pokrzywdza. ja oczywiscie nigdy
> tak nie zrobie - ale to jestem ja - malo rozumny.

Popatrz na rodzinę jak na stado. Jeżeli skrzywdzisz jedno z dzieci to
jest to dla pozostałych sygnał, że tak samo mogą zostać skrzywdzone
jeżeli tylko nie podporządkują się woli wszechwładnego rodzica. I jak
myślisz długo się będą wychylać ze swoimi pragnieniami? Chociaż dziecko
długo wierzy, że uda mu się zmienić rodzica. I poświęca się...

> ja tam bardzo lubie, jesli zona zechce mnie wykorzystywac:)

Ale i z wzajemnością i za obopólną świadoma zgodą. Dopiero wtedy można
się stopić w jedną całość. To moje marzenie chociaż czasami wątpię czy
uda mi się je zrealizować...

> pozdrawiam, jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net