Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-23 12:09:00
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-06-22 o 19:04, Pszemol pisze:
> Po pierwsze - można być porządnym człowiekiem bez żadnego nakazu. Tylko
> skur$esyny potrzebują nakazy aby być porządnym człowiekiem i tylko wtedy
> potrzebny jest bat nad głową w postaci niewidocznego, zawsze patrzącego i
> oceniającego policjanta (niewidzialna "bozia").
>
> Po drugie - podporządkowanie swojego życia całego pod fałszywe obietnice ma
> wiele złego. Między innymi zakuwa w kajdany niewoli umysłowej i
> podporządkowuje fałszywym liderom (księża, papież), wymusza pewne
> nieracjonalne zachowania w dziedzinie nauki (praca nad leczeniem chorób z
> [...]

Pewnie że można. Jednak przestrzeganie reguł, zasad obowiązujących w
danym stowarzyszeniu to coś więcej niż samoistna dobrowolność pod tym
względem.

I zdaje się mylisz Panie Kolego wiarę w Boga z kultem Kościoła, czyli
tej instytucji opartej na hierarchii. A to już naprawdę ma bardzo mało
wspólnego z "wiarą" jako taką.