Re: Rozrywkowo...

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Rozrywkowo...
Date: Mon, 26 Jun 2017 14:26:48 -0000 (UTC)
<oi6jpd$fq9$4@dont-email.me> <oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl>
<oidns7$ot6$1@dont-email.me> <oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl>
<oif25n$bq4$1@dont-email.me>
<594b924e$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd7u$tkn$1@dont-email.me> <594bf527$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oigsu4$947$1@node2.news.atman.pl>
<594ce856$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oiipa9$1i6$1@node2.news.atman.pl>
<594d5387$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oijm0l$hf1$1@node1.news.atman.pl>
<594e21ef$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<oil8cv$9su$1@node2.news.atman.pl>
<594f68a7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<oio4to$23r$1@node2.news.atman.pl>
<594fba30$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oioeh8$t1k$1@dont-email.me> <594fef67$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<oip13q$su0$1@dont-email.me> <5950e446$0$652$65785112@news.neostrada.pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Dzierżawa, jednak znacznie obostrzona w stosunku do dzisiaj
> obowiązujących zasad.

Czyli jaka?

> Nie, wg nich komuszyzm (wg doktryny Marxa i innych) to coś złego. Mało
> tego - to coś wybitnie NIESPRAWIEDLIWEGO...

Komunizm, ktory pozbawia ludzi wypracowanej przez nich od pokoleń własności
prywatnej i nacjonalizujący ją jest rownież moim zdaniem niesprawiedliwy.

> I słusznie nie rozumiesz - to temat na "Politykę" albo na "Pręgierz", a
> nie na grupę o religii. Jakoś tak w ferworze potoczyła się ta dyskusja
> nie na temat..
>
> A jak niby mam je wyegzekwować - postanowienie prawa wodnego o swobodzie
> dostępu do wód znam na pamięć, problem w tym że nikt tym nie chce się
> zająć - ani urzędnik w gminie ani policja. Co ja niby mam qrwa zrobić,
> iść do takiej wiecznie nienażartej kapitalistycznej świni i swoje prawa
> wyegzekwować za pomocą kija bejsbolowego? Czy może mam mu założyć sprawę
> w sądzie?

Myślałem o sprawie w sądzie właśnie.

Tylko wpierw wynajmij prawnika aby przebadał sprawę czy ten właściciel
działki rzeczywiście łamie prawo czy tylko tak Ci się wydaje....