Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-27 12:49:25
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-06-26 o 16:26, Pszemol pisze:

> Dziecko na sali porodowej kradnie???
>
> Wybacz, ale chyba masz jakis problem z głową...
>
> Kradzież to jest przywłaszczenie czyjejś własności bez zgody właściciela.
>
> Dziecko na porodówce otrzymuje te zasoby za zgodą ich właściciela.

Jak grochem o ścianę. Już sam nie wiem jak tłumaczyć aby oczywistości do
Ciebie dotarły.

jeszcze raz:

1/ Pośrednio, dziecko na porodówce, zgodnie z wolą Stwórcy, rodzi się
gołe i bez żadnych zasobów.

2/ Kto tu ma problemy ze zdolnością kojarzenia faktów?

3/ Kradzież to przywłaszczanie/zawłaszczanie czegoś co do nas nie
należy. Co należy do Przemola i ma to certyfikat Stwórcy, może ten las
pod Ojcowem?

4/ Tak?, skąd, z czego taki wniosek że rzeczywisty Właściciel/Stwórca
przeznacza ten piękny kawałek ziemi pod lasem nie dla Antosia C a Janka
K? Czy aby Janek K nie wszedł w jego posiadanie w ordynarny sposób
okradając owego Antosia i innych?