Rozrywkowo...

111. Data: 2017-06-22 02:23:04

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
news:8533b546-2398-4b07-97d1-cd648019918e@googlegrou
ps.com...

> myslisz, ze jest to niemozliwe?

to? znaczy co konkretnie jest niemożliwe?

> sam, wlasnorecznie spowodowalem, aby siniak z nog elzbiety uciekal.
> dobroc, tylko milosc jej przekazywalem. wlasna.

Jaki siniak? Jakiej Elżbiety?? Co Ty bredzisz?

> cz myslisz,
> ze jak Pan Jezus poprosil Boga Ojca o jakakolwiek przysluge,
> to On Mu odmowil?

Nie, ja myślę że Wasz bóg nie mógł być jednocześnie nieśmiertelny
i umrzeć na krzyżu - macie błędy logiczne w swojej teologii.

> widzialem, jak byly wypalane Kamienne Tanlice.

Jakieś jeszcze inne urojenia może?

> wszystko zreszta nie az tak wazne.
> wazne, ze istniejemy.

Aż umrzemy i przestaniemy istnieć. Na wieki wieków.
W przeciwieństwie do nieśmiertelnego boga - on z definicji
będzie żył zawsze, niezależnie od tego ile razy upozoruje swą śmierć.

112. Data: 2017-06-22 11:10:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 02:23, Pszemol pisze:

> [...]

> W przeciwieństwie do nieśmiertelnego boga - on z definicji
> będzie żył zawsze, niezależnie od tego ile razy upozoruje swą śmierć.

Widzę, że z uporem maniaka drążysz temat. ;)
Nie, nie będę w to znowu wchodzić, ale polecam Ci książkę "Człowiek w
poszukiwaniu sensu", autorstwa Wiktora Frankla, psychiatry, twórcy
logoterapii, Żyda, który przeżył obóz koncentracyjny. Bardzo ciekawa.

Ewa

113. Data: 2017-06-22 11:48:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 02:18, Pszemol pisze:

> Żal mi cię.

... powiedział Przemol patrząc w lustro. Nie jest tak, jak się wegetuje
odliczając dni do śmierci - żałość?, Wiara dla człowieka to nie
konieczność, a jakaś fanaberia przy której wierzącym można/należy tylko
współczuć?

114. Data: 2017-06-22 12:32:01

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 02:18, Pszemol pisze:
> (...) <- bezsensowne przekomarzania

Brak merytorycznej odpowiedzi.
Może zastanów się i napisz jeszcze raz,
o ile w ogóle masz coś do powiedzenia.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

115. Data: 2017-06-22 14:28:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message

> Brak merytorycznej odpowiedzi.
> Może zastanów się i napisz jeszcze raz,
> o ile w ogóle masz coś do powiedzenia.

No ale co można jeszcze napisać komuś, kto
nie rozumie co to znaczy nieśmiertelność boga?
Twoja własna teologia jest sprzeczna i nielogiczna.

116. Data: 2017-06-22 14:33:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> [...]
> odliczając dni do śmierci - żałość?, Wiara dla człowieka to nie
> konieczność, a jakaś fanaberia przy której wierzącym można/należy tylko

Wiara w wymyślonego boga to choroba mózgu którą
zarażeni rodzice zarażają swoje własne dzieci manipulując
ich młodymi, podatnymi na persfazję umysłami,
zastraszając je piekłem wiecznym itp...

Wiara chrześcijańska/katolicka czy muzułmańska nie
jest popularna przez swoją mądrość czy przenikliwość...
Jest popularna bo była narzucona ludziom siłą i mieczem.
I za niepodążanie tą drogą groziły surowe kary, bardziej
bolesne od śmierci. To samo było kiedyś w USA, gdy
sprowadzeni z Afryki niewolnicy byli poddani przymusowi
wiary w Chrystusa biciem i torturami zmuszani do
wyzbycia się własnych, lokalnych religii i tradycji i teraz
już po złamaniu ich ducha sami nie tylko "wierzą" co
zarażają tą chorobą swoje niewinne dzieci. Ohyda.

117. Data: 2017-06-22 14:35:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> [...]
> poszukiwaniu sensu", autorstwa Wiktora Frankla, psychiatry, twórcy
> logoterapii, Żyda, który przeżył obóz koncentracyjny. Bardzo ciekawa.

Nie wątpię że ciekawa... Wolałbym jednak gdybyś potrafiła
streścić tą książkę do jakiejś kilkuzdaniowej puenty, dla
zachęty - czas jaki potrzebowałbym na przeczytanie książki
to zbyt duża inwestycja aby ją zrobić bez pewności że
się "opłaci" :-)

118. Data: 2017-06-22 15:17:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com>

> Wiara w wymyślonego boga

Wiara w nic to też wiara w coś.

Też cię rodzice zarazili, czy złapałeś od obcych? Ach, wiem - ty z tych
"myślących samodzielnie". LOL

119. Data: 2017-06-22 15:45:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 15:17, XL pisze:
> Pszemol <P...@P...com>

> Wiara w nic to też wiara w coś.

Nic to jest brak cosia, a nie coś.
Wiara w nic... dobre :):)
Weź się czasem zastanów zanim coś napiszesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

120. Data: 2017-06-22 16:01:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nic to jest brak cosia, a nie coś.
> Wiara w nic... dobre :):)
> Weź się czasem zastanów zanim coś napiszesz.

Bycie łysym dla XL to inny kolor włosów.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia