Rozrywkowo...

31. Data: 2017-06-18 14:32:57

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 14:30, Pszemol pisze:
> Nie umarł co udowodnił faktem, że "martwe" ciało zniknęło, zmartwychwstało.

Ty też zmartwychwstaniesz - czy znaczy to że jesteś oszustem? Tylko
powinno ci zależeć aby zmartwychwstać do życia a nie do śmierci.

32. Data: 2017-06-18 14:41:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> Ano takie udawanie, że Jezus, jako bóg, jest nieśmiertelny, czyli nie może
> umrzeć - nie umarł tylko zrobił przedstawienie dla gamoni. Jest oszustem.
> Nie umarł co udowodnił faktem, że "martwe" ciało zniknęło, zmartwychwstało.
>
> Odpowiedz sobie na pytanie, czy nieśmiertelny bóg może faktycznie umrzeć?

Jezus STAŁ SIĘ Bogiem. Najpierw był zwykłym człowiekiem.
Cierpiąc na krzyżu miał LUDZKIE chwile zwątpienia - w cierpieniu zwykły
człowiek ma prawo wątpić nawet w Boga. A wtedy Jezus jeszcze był
CZŁOWIEKIEM:

"Eli, Eli, lama sabachthani?" - "Boże mój, Boże mój, czemuś mnie opuścił?"
(Mt 27, 46 oraz Mk 15, 34);

Więc oczywiście możesz wątpić i ty, bo cierpisz. On tę winę odkupuje wciąż.

33. Data: 2017-06-18 14:43:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ty też zmartwychwstaniesz - czy znaczy to że jesteś oszustem? Tylko
> powinno ci zależeć aby zmartwychwstać do życia a nie do śmierci.

To ostatnie zdanie jest the best.

34. Data: 2017-06-18 14:47:02

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-18 o 12:59, Pszemol pisze:
> (...) Że niby JAHWE starego testamentu poczciwy?
> Ten mordujący wszystkich dookoła, zsyłający plagi, robiący powódź
> poczciwy??

Skoro jacyś ludzie Bogu podpadli, to nic dziwnego, że ich marnie
wytracił. Nie poczciwy, lecz Sprawiedliwy, ponieważ wymierzał
karę za zło. Amen.

> Czy może chodzi Ci o Jezusa, który ->robi ludzi w konia<- na krzyżu > ->udając że
umiera?<- Chytry ->sztukmistrz iluzji: udaje śmierć, robi
teatr<-
> a przecież wszyscy wiedzą że jako bóg jest przecież nieśmiertelny?
> Co zresztą udowadnia zmartwychwstając kilka dni później... (...)

To o czym tu napisałeś nie ma w zasadzie nic wspólnego z NT (i ST),
tylko jest bezczelnym powtórzeniem bredni Mahometa z Koranu, które to
z prawdą nie mają nic wspólnego. Jesteś więc jakimś kryptoislamistą,
który chce szerzyć propagandę islamską i wspierać dżihad państwa
islamskiego. Tacy zdrajcy i węże w ludzkiej skórze, kłamliwe gadziny
o żmijowym jęzorze mają dziedzictwo w jeziorze gorejącym ogniem
i siarką, razem z resztą przekletych pomiotów szatana.

Ap 21,8 A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców,
rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców:
udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką.
To jest śmierć druga.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

35. Data: 2017-06-18 14:54:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:61e33464-18b0-4acc-8b11-e5bf4a85db1a@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 12:59:35 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
> wiedzą że jako
> bóg jest przecież nieśmiertelny? Co zresztą udowadnia zmartwychwstając

Czytałeś Marcjona, gdzie jest dwóch bogów i ten starego testamentu (stwórca
materii) jest w zasadzie szatanem, a ten nowego - zupełnie innym bogiem?
To może ci odpowiedzieć na twoje wątpliwości.

===

Najpiękniej różnicę między Bogiem Ojcem a Jezusem ukazała św. siostra
Faustyna Kowalska w swoim Dzienniczku. Czytałeś?

--
Chiron

36. Data: 2017-06-18 15:12:30

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-18 o 14:41, XL pisze:
> Jezus STAŁ SIĘ Bogiem. Najpierw był zwykłym człowiekiem.

O Boskiej naturze Pana Jezusa od początku mówi teologia
Unii Hipostatycznej. Tobie natomiast chodzi o co innego,
JCH został ->uwielbiony<- dopiero po swej męczeńskiej śmierci,
(dlatego właśnie zmartwychwstał), natomiast za ziemskiego
życia dzielił swój los jak każdy człowiek we wszystkim
oprócz grzechu.

Flp 2,6 On, istniejąc w postaci Bożej,
nie skorzystał ze sposobności,
aby na równi2 być z Bogiem,
7 lecz ogołocił3 samego siebie,
przyjąwszy postać sługi,
stawszy się podobnym do ludzi.
A w zewnętrznym przejawie, uznany za człowieka,
8 uniżył samego siebie,
stawszy się posłusznym aż do śmierci -
i to śmierci krzyżowej.
9 Dlatego też Bóg Go nad wszystko wywyższył
i darował Mu imię
ponad wszelkie imię,
10 aby na imię Jezusa
zgięło się każde kolano
istot niebieskich i ziemskich i podziemnych.
11 I aby wszelki język wyznał,
że Jezus Chrystus jest PANEM -
ku chwale Boga Ojca.

37. Data: 2017-06-18 15:21:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 14:54, Chiron pisze:
> Najpiękniej różnicę między Bogiem Ojcem a Jezusem ukazała św. siostra
> Faustyna Kowalska w swoim Dzienniczku. Czytałeś?

A co pisała?

38. Data: 2017-06-18 15:40:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-18 o 14:47, Nemrod pisze:

> [...]
> rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców:
> udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką.

I czym to się różni od propagandy islamskiej?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-06-18 15:50:44

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-18 o 15:40, Kviat pisze:
> I czym to się różni od propagandy islamskiej?

Np tym:

Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, a potem nic więcej uczynić
nie mogą. Pokażę wam, kogo się macie obawiać: bójcie się Tego, który po
zabiciu ma moc wtrącić do piekła. Tak, mówię wam: Tego się bójcie!
- Łk 12,4-5

40. Data: 2017-06-18 16:24:13

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Jun 2017 15:50:44 +0200
doszła do mnie wiadomość <oi60ik$17i$1@node1.news.atman.pl>
od Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> :

> [...]
>nie mogą. Pokażę wam, kogo się macie obawiać: bójcie się Tego, który po
>zabiciu ma moc wtrącić do piekła. Tak, mówię wam: Tego się bójcie!

Nemrod, jesteś najwyraźniej przepracowany, potrzeba ci odpoczynku i
relaksu.
Polecam basen:
https://www.youtube.com/watch?v=eVcKRDnSuts
Odpoczynek na plaży:
https://youtu.be/f-6znWUbWWw?t=387
Wycieczka za miasto:
https://www.youtube.com/watch?v=h6u5u2IuR8c

Serio, po tym głupoty przestaną ci do głowy przychodzić.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia