Re: Rozwiązywanie konfliktów

Data: 2017-04-22 15:39:54
Temat: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Od: Aiua40 <s...@g...com>

W dniu 2017-04-22 o 08:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> Teresa M. odbiła mnie mojej pierwszej żonie a ja się na to zgodziłem.

dlaczego dałeś się uwieść? była ładniejsza...mądrzejsza...? domyślam się
że młodsza/świeża krew. ;-)

> okresie przejściowym od poznania się do pełnego związania się zaszła w
> ciążę, której się pozbyła nie czując jednoznaczności w moim zachowaniu w
> stosunku do niej.

jej przeczucia były trafione?

> Moim jedynym sędzią jest i będzie moje sumienie.

i ten w niebie...

> Nie, moja żona.

która?

> Chociaż ja również manipulowałem by się obronić przed
> jej agresją. Moja manipulacja była jednak zbyt słaba w stosunku do jej
> manipulacji opartej na manipulacji moim poczuciem wartości do czego
> wykorzystywała seks.

> Ja nie mogłem się zdecydować czy odejść od mojej pierwszej żony gdyż
> wiązało się to z porzuceniem mojej pierworodnej córki. A Teresa M. w jej
> przekonaniu (brak zaufania) nie mogła liczyć na wyrozumiałość jej
> rodziców, którzy - również w jej przekonaniu - nie przyjęliby pod swój
> dach panny z dzieckiem, gdyż zhańbiłaby katolicką i szlachecką rodzinę.

rzeczywiście iście katolicka obłuda, bękarta przyprowadzić do domu wstyd
ale wyskrobać to już nie. (u mówię o twojej żonie) /grrr/

> Staram się jak mogę.

to jeszcze możesz?! :-D

> Myślę, że wyżej zawarte wyjaśnienia rozchmurzą
> Twoją twarz. :-)

twoja wyobraźnia mnie powala ;-)