Re: Rozwiązywanie konfliktów

From: LeoTar Gnostyk <L...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Date: Sat, 22 Apr 2017 18:43:48 +0200
<58fb660c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<odfsdg$1tr$1@node2.news.atman.pl>
<58fb7c58$0$639$65785112@news.neostrada.pl>

Aiua40 pisze:

> typowe

Inteligencja na zachętę a potem handelek ciałem. Jakże to typowe. :-)

> (za)wcześnie zacząłeś. w tamtych czasach takie scysje istotnie
> należały chyba do rzadkości. futurysta pełną gębą ;-)

Nie zaprzeczam.

> nie słyszałam o funkcjonującej świadomości bez nakreślonego ciała.
> dla mnie Bóg-Stwórca ma ciało niematerialne/niewidzialne.

Ale funkcjonuje jako Stworzenie, na przykład Człowiek.

> co to znaczy wzajemna konsumpcja świadomości?

Świadomość łączy się z Materią i tworzą Rzeczywistość we wszystkich jej
aspektach (przejawach), w tym w Człowieku jako formie najwyższej.

> widzę że jesteś ekshibicjonistą emocjonalnym :-)

Nie, nie boję się mówić Prawdy.

> skoro jestem kobietą to sam rozumiesz... permanentnie zobligowana
> ;-)

... do milczenia w imię dominacji kobiet. Skąd ja to znam. :-)

> gdyby nie te twoje kazirodczo-pedofilskie nauki to byłbyś jak JA,
> czyli bardzo fajny, miły, ciekawy i grzeczny gość ;-)

Kazirodztwo zostało wymyślone przez kobiety, wtedy jeszcze zwierzęce
samice, by zapobiec podbieraniu samców przez ich córki, a więc dla
sprawowania kontroli (władzy) nad stadem. A pózniej samce dokonały
ekstrapolacji zakazu na swoich synów. Zakaz rodzi kolejne zakazy a
przecież na Początku parzenie się krewnych było normą. Zakaz pozwolił
nam zejść z drzew i dokonać rozwoju, w tym języka i technologii ale
równocześnie stał się przyczyna innych patologii i tych zdrowotnych i
tych społecznych.

> chciałbyś naprawić twoje stosunki z żoną nr2?

Odpowiedz na to pytanie znam, ale Ci jej nie zdradzę. To moja słodka
tajemnica. Chociaż gdybyś ją chciała istotnie poznać to odszukała byś ją
w moim archiwum, które jest powszechnie dostępne.

> tsaaaa, wstrętna kokietka! ;-)

To chyba sympatyczne, czyż nie tak?

> ot małpa jedna ;-) utrzyj jej nosa, w świetle obecnej wiedzy! ;-)

Podpowiadam jej ale proces wychodzenia Kobiety ze świata zwierząt i
stania się partnerem Mężczyzny jest bardzo, ale to bardzo trudny
zważywszy na okres jej seksualnej dominacji i przyzwyczajeń z tym
związanych.

> czyli kuleje twoja yin? :-D zacznij naprawianie od niej

Nie, chcę żeby przy jak najmniejszej pomocy z zewnątrz poczuła się kimś
bardzo wartościowym. Kimś, kto nie będzie budował poczucia własnej
wartości na moim grzbiecie lecz na jej własnym, głębokim przekonaniu o
swojej doskonałości.

> :-P

Nie wstydzisz się? Ach rzeczywiście, kobieta nie zna wstydu... :-P

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud