Re: Rozwiązywanie konfliktów

From: LeoTar Gnostyk <L...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Date: Sat, 22 Apr 2017 19:08:06 +0200

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <L...@l...net> napisał w wiadomości

> Ano widzisz...wciąż to samo. Zauważ proszę, że przeciw ogromnej
> praktyce rzeszy lekarzy, psychologów twierdzących, że istnieje
> socjopatia

Nie przeczę ogromnemu doświadczeniu psychologów i psychiatrów. Ale czy
podjęli się oni zlokalizowania i nazwania przyczyny tego zjawiska? I czy
podjęli się próby wycofania tej patologii z życia jednostki? Bo jeżeli
istnieje przyczyna i skutek to musi istnieć metoda na wyeliminowanie
przyczyny a w efekcie wycofanie skutku.

> - Ty masz WYŁĄCZNIE swoją wiarę w człowieka.

Niezupełnie, chociaż na dzień dzisiejszy przyznam, że nie mam jeszcze
jednoznacznego dowodu na skuteczność mojej terapii przez Wiedzę.

> Nie masz ewidentnego, zdiagnozowanego i wyleczonego z socjopatii
> człowieka - co to, to nie.

Zdiagnozowanego mam, i to nie jeden przypadek ale do końca uwolnionego
od socjopatii do końca istotnie nie, jak powiedziałem wyżej. Chociaż
prowadzę doświadczenia z kilkoma równocześnie, więc jak skończę chociaż
pierwszego to dam Ci znać, niezależnie od rezultatu.

> Masz wyłącznie wiarę.

Gdyby nie wiara w świetlana przyszłość to cóż innego by nam pozostało
jak nie siąść i czekać na śmierć Chironie...

> Leo - jak z Tobą poważnie gadać?

Normalnie, uczciwie a nie z bombastycznym zacięciem. Czy Ty uznajesz
wyłącznie poznanie 'posteriori czy dopuszczasz poznanie 'priori?

> Przecież należy przyjąć w dyskusji logikę jako podstawę. Jednakoż Ty
> logice bluznisz, niestety.

Wskaż mi miejsce w moim wywodzie, w którym przeczę zasadom logiki. To
właśnie w moim wydaniu psychoanaliza jest absolutnie logiczna w
przeciwieństwie do luznej interpretacji snów zapoczątkowanej przez
Freuda. U mnie nie ma interpretacji a jedynie twardy logiczny wywód, w
którym jedynie niedopuszczalnymi są jakiekolwiek zakazy ograniczające
poznanie.

> Chiron

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud