Re: Rozwiązywanie konfliktów

Data: 2017-04-22 22:29:18
Temat: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Od: Aiua40 <s...@g...com>

W dniu 2017-04-22 o 21:56, LeoTar Gnostyk pisze:

> Że chcesz być uczciwa.

chcę, ale wychodzi rożnie :-)

> Nigdy nad takimi sprawami nie rozmyślałem. Więc może tak prosto z biegu
> to co mi pierwsze przyszło do głowy to chyba chodzi im o to, aby żaden
> tego drugiego w jakikolwiek sposób nie poniżył dlatego unikają wspólnot
> i izolują się. Zresztą nie tylko oni; z tym samym można się spotkać u
> chrześcijańskich pustelników czy islamskich derwiszów.

jest to jakaś myśl. mój znajomy tłumaczył mi to jakoś inaczej, ale
niestety już nie pamiętam. chodziło chyba bardziej o jakieś energie
które się "gryzą". /myślę.../

> Co do zaś buddyjskiego równoważenia życia ze śmiercią to Ci już
> wcześniej napisałem. Oni nie posiedli albo nie zaakceptowali wiedzy
> gnostyka i dlatego równoważą się wytrącając z równowagi w stan przeciwny
> by następnie wracając w stan poprzedni przechodzić przez punkt
> równowagi, który jest dla nich osobliwością do rozpoznania.

czyli co, taka życiowa/egzystencjalna sinusoida przypominająca depresję
dwubiegunową?

> W moim
> przypadku zaakceptowałem Wiedzę, do której należy osobliwość, Wiedzę
> której osobliwość jest elementem składowym i którego ja nie muszę
> poszukiwać gdyż jest on częścią mojej Świadomości. Nie bronię się przed
> nim tak jak oni, którzy nadal hodują zakazowi. Zakaz powoduje straty na
> omijanie go; u mnie tych strat nie ma bo ja nie muszę omijać zakazu.

załóżmy że ewoluowałeś na jakiś wyższy stopień pojmowania.
nie boisz się że im głębsza ta twoja głębia tym mniej ludzi?
nie boisz się samotności i takiego społecznego samowyałtowania z tego co
codzienne wspólne wszystkim ludziom? większość wybitnych jeśli nie
wszyscy byli szaleńcami. pierwszy przykład z brzegu. john Nash.