Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

121. Data: 2005-03-05 13:00:49

Temat: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" wrote
> Teraz chyba nie ma dobrych horrorów. Tzn. takich, gdzie nie przelewa się
> zielona galareta, nie atakuje szwadron podgniłych zombie albo nie lata
żaden
> zakrwawiony facet z piłą tarczową w ręce. Takich nie cierpiałam i nie
> cierpię.
> Wolę horrory psychologiczne ;-)

No masz, te krwawe to odstraszają samym tytułem:) Z tych wciągających
pamiętam najmocniej "Zemstę po latach". Z tych ostatnio ogladanych "Ring".

> Mnie nie tyle straszą w dosłownym tego słowa znaczeniu, ile dołują.
> Przesączają jakimś mrokiem, ciemnością, pesymizmem, nieracjonalnym lękiem.

Luuubię takie mroczne. Podobał mi się "Krzyczący w ciemności" (o ile znowu
nie pokręciłam tytułu). Wprawdzie to nie jest stricte horror, ale klimacik
to ma. Zaczytywałam się też w opowiadaniach Poe.

Małgośka

122. Data: 2005-03-05 13:03:04

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa napisał:

> Zaczytywałam się też w opowiadaniach Poe.

Ja też, ja też :)
Moje ulubione to "Studnia i wahadło"

Eulalka :)

123. Data: 2005-03-05 13:18:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Ja też, ja też :)
> Moje ulubione to "Studnia i wahadło"

Mnie zawsze najbardziej przerażały i fascynowały zarazem te z serii
"żywcem pogrzebany" ;-).

Ewa

124. Data: 2005-03-05 13:22:59

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Mnie zawsze najbardziej przerażały i fascynowały zarazem te z serii
> "żywcem pogrzebany" ;-).

Brrrr... i jak potem zasnąć? ;)

Eulalka

125. Data: 2005-03-05 14:28:04

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
<n...@f...peel> mówiąc:

>Potem King mi się
>znudził, przerzuciłam się na inny typ literatury (także dziecięcą z racji
>pojawienia się dzieciaków ;-) i minęło, jak ręką odjął. W czasie ostatnich
>świąt sięgnęłam po "To" Kinga i ... odpuściłam, bo zaczęło się to samo.
>Horrory to jednak już nie dla mnie, choć czasem kusi, żeby się trochę
>"pobać".

Ależnigdywżyciu. Horrorów nie trawię - Kinga kiedyś przeczytałam kiedyś
Miasteczko Salem i mi starczyło. Mastertona też jeden tytuł. Ani filmy
ani książki horrorystyczne nie maja dla mnie żadnego uroku - chodzi w
nich o wystraszenie dla wystraszenia - bez sensu. King często lubuje
się w takich właśnie rzeczach.

>A "The Stand" o czym jest? ;-))

The Stand (jaki właściwie jest polski tytuł?) to bardziej do Lumleya czy
Koontza w stylu podobne bardziej. A jest o zarazie, która dziesiątkuje
ludzkość i o czymś, co jeszcze sie pojawia na świecie.

Agnieszka (która lubi klimaty, ale nie schizy)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

126. Data: 2005-03-05 14:33:54

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak pisze...
> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
> <n...@f...peel> mówiąc:

> Ależnigdywżyciu. Horrorów nie trawię - Kinga kiedyś przeczytałam kiedyś
> Miasteczko Salem i mi starczyło.

Weź Misery, Lśnienie albo Sklepik z marzeniami. Żadne horrorystyczne
purpurowe flaki, czy inne wampiry.

> Mastertona też jeden tytuł. Ani filmy
> ani książki horrorystyczne nie maja dla mnie żadnego uroku - chodzi w
> nich o wystraszenie dla wystraszenia - bez sensu. King często lubuje
> się w takich właśnie rzeczach.

Nie porównuj, to zupełnie inna półka :)
Masterton wlecze Cię do burdelu, który prędko zmienia w prosektorium.
A człowiek ma ograniczoną liczbę flaków do wyciągnięcia i pokazania.
Nuda.
King stawia Cię przed lustrem. Jego zło jest bezsilne bez słabości
i udziału 'zwykłego człowieka'.
Strachy Mastertona siedzą pod łóżkiem, strachy Kinga nosimy ze sobą.

> The Stand (jaki właściwie jest polski tytuł?) to bardziej do Lumleya czy
> Koontza w stylu podobne bardziej. A jest o zarazie, która dziesiątkuje
> ludzkość i o czymś, co jeszcze sie pojawia na świecie.

Bastion.
IMO dobry pierwszy tom, potem się rozłazi.

--
Pozdrawia,
EwaSzy

127. Data: 2005-03-05 14:34:09

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Eulalka
<e...@w...pl> mówiąc:

>Kiedys mnie mama zapytała: "A Ty jak czytasz to jesteś tam, prawda?"
>Może w tym problem - ja tam jestem, ja to czuję i przezywam jak prawdziwe :(

No i właśnie dlatego osobiście nie lubię horrorów. I komedii.

Agnieszka

128. Data: 2005-03-05 14:35:08

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Horrory to jednak już nie dla mnie, choć czasem kusi, żeby się trochę
> "pobać".

Ja nie oglądam horrorów odkąd moja mać powiedziała, że jestem za duża,
żeby z nią spać. A bywało już tak, że Byśka w łóżka do siebie
przenosiłam, bo się bałam (to chyba po "6 zmyśle" było).
Oglądam horrory (zza fotela) jak wiem, że najbliższe kilka tygodni
będzie mój osobisty w _bliskim_ pobliżu...
Czytać mogę, ale nie lubię.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

129. Data: 2005-03-05 14:42:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Brrrr... i jak potem zasnąć? ;)

A jaki strach umierać!!! ;-)

Ewa

130. Data: 2005-03-05 15:06:28

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Oglądam horrory (zza fotela) jak wiem, że najbliższe kilka tygodni
> będzie mój osobisty w _bliskim_ pobliżu...

Pamiętam jak za młodu postanowiłam "ćwiczyć odwagę" na Nosferatu :)

Eulalka, co wyłączyła TV po 15 minutach :)

Re: Do idealnych rodziców!
Gdzie zgłasza się zaniedbanie dzieci ?
Skarga na kota
Re: Do idealnych rodziców!