Re: SM

Data: 2003-02-11 20:41:15
Temat: Re: SM
Od: u...@i...pl (gp)

On Tue, 11 Feb 2003 16:47:31 +0100, "wolf" <d...@o...pl> wrote:

>Mam pytanie dotyczace leczenia stwardnienia rozsianego
>laserem lub czyms w rodzaju biopradow, prawdopodobnie jest
>w Lodzi klinika ktora sie tym zajmuje.

Przesylam Ci fragmenty dwoch wiadomosci z listy dyskusyjnej:
*******
dotychczasowe doswiadczenia wskazuja ze u ok.1/3 poddanych
laseroterapii
osob z SM stwierdza sie poprawe stanu zdrowia, ok.1/3 odczuwa taka
poprawe
(jdnak badania neurologiczne nie stwierdzaja zmian) a 1/3 w zasadzie
nic
nie odczuwa. Jestem obecnie w trakcie laseroterapii i sama jestem
ciekawa
w ktorej grupie siebie odnajde po zakonczeniu cyklu naswietlan. Nie
mam
nic przeciwko temu aby ozdrowiencze laserowe promienie odbudowaly mi
uszkodzona mieline. Choc my, mieszkancy Lodzi mamy laserowe Centrum u
siebie, to poddac sie laseroterapii moze absolutnie kazdy u kogo
lekarz
nie znajdzie przeciwwskazan i kto moze poswiecic ok.500 zl na
oplacenie
zabiegow. Przybysze spoza Lodzi musza jeszcze chwilowo tu zamieszkac
gdyz
cala terapia (codzienne naswietlnia) trwa 21 dni.

*********