Re: SZCZEPIONKI MMR

From: "Beatka" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: SZCZEPIONKI MMR
Date: Thu, 23 Nov 2006 09:29:27 +0100

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tjfvo5f526l578@borek...

> Pytanie jest proste - czy większe jest prawdopodobieństwo zachorowania pod
> wpływem szczepionki, czy powikłań związanych ze świnką, odrą albo
> różyczką? Piszę uczciwie że nie wiem

A ja pytałam lekarkę (zaufana, nigdy nie mam wątpliwości co do jej sądów,
zaleceń i porad) i ona twierdzi, ze ryzyko powikłań jest duzo większe niz
autyzm. Autyzmem wg niej zagrożone są w tym przypadku tylko dzieci z
chorobami neurologicznymi.Badania z Wysp Brytyjskich są tylko tego
potwierdzeniem.
Zaznaczam, że sprawa była głośna, kiedy mój 9 latek był maluchem, teraz
pewnie ciągle powraca co jakiś czas.Szczepiłam go MMR, młodszego też.Nic sie
nie działo.

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

- ale jestem skłonny przypuszczać, że