Re: Schweinhaxn i Semmelknödel

Data: 2002-02-07 19:14:40
Temat: Re: Schweinhaxn i Semmelknödel
Od: waldemar z domu <w...@t...de>

altf4 wrote:

> Saksońska? W samym centrum Monachium? Oszukali mnie i nie podali
> prawdziwej bawarskiej golonki tylko jakąś tam saksońską? Wprowadziłeś
> nielichy zamet w mojej glowie!!!
> Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
> wiadomości news:a3k8oe$kkq$07$1@news.t-online.com...

> powiedzieli.

no to jeszcze raz: faktycznie, w Monachium mówią trochę takim gardłowym
bawarskim i mają udźwięcznienie niektórych spółgłosek (k->g).

Kompletnie na nasze będzie:

przepołowiona golonka wieprzowa, knedel ziemniaczany w sosie własnej
roboty, do tego sałata z kapusty. (aha, nie daua tylko dazua)

Waldek
PS
jak ktoś dostał wirusa z mojego adresu, to przepraszam z góry i dołu. Mam
zakażenie 3 stopnia w robocie.
WK