Re: Się witam:)

From: Gonia J <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Się witam:)
Date: Fri, 20 Apr 2012 20:07:16 +0200

> Bardzo mi się Twoja działka podoba :-)
Wyobraź sobie, że to jest taka długa, wąska kiszka, usytuowana tuż za
kobylastym centrum handlowym (dla warszawiaków - C.H Reduta). Śmiesznie,
bo blisko centrum, ale już z daleka od ruchu... Boje się tam poruszać,
bo to jedno wielkie perzowisko, a w tym perzowisku... skarby. Na te
krokusy to mi zabrakło palików, bo oznaczam, gdzie są, a są w takich
miejscach, że aż się proszą o zdeptanie... Trzy odkryłam na takim
klepiskiu przy wejściu do altanki... Na dokładkę nikt tam tego
perzu[trawy nie kosił chyba z rok, wię mi się takie suche, długaśne
ścielą, łopaty nie idzie wbić. Odbywam pokutę na kolanach, bo wyrywam
ręcznie... Prawie codziennnie po pracy. Nie mam już złudzeń, co do
uzależnienia:) No i te zakwasy:)
A będę dawać, bo naprawdę jestem debilka w temacie:) Chociaż oczywiście
przedtem posprawdzam, co i jak.

> Dawaj :-)
-------
A pewnie będę. Bo wyczytałam, że ten barwinek to roślina zimozielona.
Wypluło mi mnóstwo odpowiedzi, co z tym robić. Ale co to jest, to już
nie... Pewnie głupio pytanie w googlach wpisałam. Kojarzy się, że przez
zimę jest zielone, ale... ale to by było za proste:)
No, to dałam.
pozdrawiam
G.
PS. Zdaje się, że mamy podobne zainteresowania. Też mam koty i też
uwielbiam gotowac:)