Re: Siła przesunięcia paradygmatu

471. Data: 2010-02-08 20:55:54

Temat: Re: Siła przesunięcia paradygmatu
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
06.html
&task=view&id=483&Itemid=73

> Okienka czynne tylko w dniu wypłat zasiłków?

> Będę linkować, bo to Ty się nie orientujesz, a nie ja. I w dodatku
> insynuujesz, ze niby chodze do PUPU - zapewne po nienależną forse, bo niby
> o co Ci chodzi?

Nie. Wydawało mi się, że ściemniasz. W tym miejscu przepraszam,
pomyliłam się, nie wiedziałam o istnieniu takich okienek na poczcie.

> Ale zapewniam Cię, że jeślibym straciła np ubezpieczenie zdrowotne należne
> mi obecnie z racji prowadzenia przez MŚK DG, to oczywiście się zarejestruję
> w PUP.

Masz do tego prawo, co więcej rozsądnie byłoby to zrobić.

--

Paulinka

472. Data: 2010-02-08 21:21:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Feb 2010 09:25:11 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Myślałem że pytasz co stoi na przeszkodzie.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Źle myślałeś.
--

Ikselka.

473. Data: 2010-02-08 21:22:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Feb 2010 09:29:52 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Za wyjątkiem przypadków kiedy jest dobre i naturalne ;)

Czyli kiedy się z kimś rozmawia i nie ma niczego do ukrycia.
--

Ikselka.

474. Data: 2010-02-08 21:23:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Feb 2010 10:00:46 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Patrz: małżeństwa C. Pazury.
>
> Qra

D.R.Pazurów.
--

Ikselka.

475. Data: 2010-02-08 21:26:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Feb 2010 10:34:10 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> was

> BZDURA. Od kiedy masz takie dalekowschodnie podglądy na żyzń?

A co szkodzi? - tu Dziadek Mróz, tam Gwiazdorek, tu znowu karma, tam znowu
walentynki - taki miszmasz kulturowy, czyli w sumie zero samoświadomości
narodowej...
--

Ikselka.

476. Data: 2010-02-08 21:33:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Feb 2010 11:20:20 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Google odpowiada że miał 3 małżeństwa, co trzeba wpisać żeby wyskoczyła
> motywacja ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Bo trzeba wpisac "radosław":
http://polki.pl/viva_exclusive_artykul,10004844.html
"(...)- Właśnie, wartości. W Twoim życiu wiele się zmieniło. Minęły trzy
lata od wypadku, byłeś o krok od śmierci.

- Te trzy lata to czas cudów...
Przede wszystkim czas mojej wielkiej przemiany. Przeżyłem prawdziwe
nawrócenie i to zmieniło wszystko. Stanąłem twarzą w twarz z całym swoim
życiem i pojąłem, że brakowało w nim... miłości. Bożej miłości. Kiedy
zrozumiałem, że mogło mnie nie być, że dzieliły mnie minuty od śmierci,
poczułem, że to wszystko stało się po coś. Zostałem uratowany, bym
przyjrzał się sobie, swojemu życiu i znalazł czas na to, by się zmienić.
Żeby cokolwiek zmieniać w życiu, potrzebujemy przecież czasu. Potrzebujemy
go również po to, aby w ogóle potrzebę takiej zmiany zauważyć.

- Brzmi to tak, jakbyś wcześniej był złym człowiekiem?

- Nie chcę powiedzieć złym. Ale grzesznym. Żyłem bez pojednania z Panem
Bogiem, bez sakramentu. Byłem nieuważny, z pewnością gorszy. Co nie znaczy,
że teraz jestem ideałem, ale staram się żyć dobrze. Chcę być dobrym
człowiekiem. Pełnym miłości. Całe moje życie, moje i mojej żony Doroty
oparliśmy na wierze i miłości. I wszystko stało się o wiele prostsze. Choć
nie powiem, że łatwe i przyjemne. Bo życie w miłości i pojednaniu z Panem
Bogiem wcale nie jest łatwiejsze, tylko po prostu wiadomo, co należy robić.
Wszystko jest przecież napisane w Biblii. Wydaje mi się, że wiem, co jest
dobre, a co złe. Pozostaje starać się iść tą ścieżką.(...)"
--

Ikselka.

477. Data: 2010-02-08 22:02:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 21:55:54 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie. Wydawało mi się, że ściemniasz. W tym miejscu przepraszam,
> pomyliłam się, nie wiedziałam o istnieniu takich okienek na poczcie.

Są rzeczy na niebie i ziemi... :-)

> Masz do tego prawo, co więcej rozsądnie byłoby to zrobić.

Wtedy na pewno. Obym jednak nie musiała.
--

Ikselka.

478. Data: 2010-02-08 22:06:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Są rzeczy na niebie i ziemi... :-)

O których się fizjologom nie śniło, wiem. Środa Popielcowa się zbliża,
to łeb posypię popiołem (nie urażając Twoich uczuć religijnych) ;)

> Wtedy na pewno. Obym jednak nie musiała.

Mam nadzieję, że nie będziesz tam stać, ja kiedyś stałam.

--

Paulinka

479. Data: 2010-02-09 07:11:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> D.R.Pazurów.

Czarek ma te same wartości, tyle że on nie czekał z ich realizacją ochnaście
lat, a potem nagle zaczął się spieszyć, bo się ze śmiercią twarzą w twarz
spotkał. Czarek te same wartości tak szanuje, że przysięgę małżeńską w
kościele odnawia chętnie co kilka lat.
Ale jak to powiedział Sztaudynger: "On był stały. Tylo one się zmieniały".

Qra

480. Data: 2010-02-09 17:42:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Feb 2010 08:11:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> kościele odnawia chętnie co kilka lat.
> Ale jak to powiedział Sztaudynger: "On był stały. Tylo one się zmieniały".

Co mnie Czarek obchodzi?
--

Ikselka.

Re: Siła przesunięcia paradygmatu