Re: Simvastatyna - o jakiej porze brać

Data: 2013-12-13 16:46:48
Temat: Re: Simvastatyna - o jakiej porze brać
Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl>

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:52aae8e8$0$2175$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "szczepan bialek" <s...@w...pl> napisał

> Masz świętą rację, Francuzi i Włosi jedzą bardzo tłusto a mimo to maja
> podobno najniższy wskaźnik
> zachorowań na choroby wieńcowe itp.
> Chyba się trzeba na nich wzorować.
> Z piciem wina to ja ich już dawno przegoniłem ale z innymi potrawqami
> jestem niestety bardzo do tyłu
> i na tym polu mam otwartą wielką przestrzeń do zagospodarowania.
>
> Z francuskim pozdrowieniem

Trzeba dodac ze Kwasniewski jest lekarzem a nie dietetykiem.
Lekarz zajmuje sie leczeniem chorob. A mozna tez leczyc dieta.

Wielu czytalo ksiazki Kwasniewskiego ale prawie wszyscy przeoczyli dwa
proste zdania.
Kwasniewski napisal ze zdrowy czlowiek nie powinien liczyk kalorii tylko
jesc to na co ma ochote.
W domysle nim zachoruje. Jezeli zachoruje to trzeba przejsc na diete.
Jestes zdrowy czy chory na cos?
S*