Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

141. Data: 2018-09-09 05:52:59

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 września 2018 17:00:59 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
wej-religii-w-hiszpanskich-szkolach-pokazuje.html

> To zadziwiające, że pedofilia w kościele, to dla wyznawców powód do żartów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

to dziwne, ze nie wiesz, ze najwięcej % pedofilów jest pośród budowlańców,
o ile dobrze pamiętam, a wśród nauczycieli tez dużo więcej niż w kościele,
także w wielu zawodach czy profesjach nie tak wystawionych pod obstrzał.

powrotu do zdrowia, faktów i prawdy życzę Piotrze,
jacek

142. Data: 2018-09-09 17:48:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 23:32, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> izolację na tym odcinku).
> To oczywiście będzie mało stabilne, ale powinno dać się wyczuć
> drgnięcie magnesu(próba obrotu wokół osi).
> Inna metoda, to przyczepić do tego magnesu pięciogroszówkę(jest
> magnetyczna i przewodzi prąd) ale zaizolować ją od magnesu papierem,
> śrubę doczepić od strony pięciogroszówki i dalej puszczać prąd przez
> krawędź monety, to powinno spowodować w miarę stabilny obrót.
> Nie rozumiem o co chodzi prof. Jadczykowi, zawsze może sobie
> rozrysować prądy i pola jakie tu występują, siły sam zobaczy.

Jeśli przystawisz idealnie w samym środku i uzyskasz idealnie
symetryczny rozpływ prądu względem osi obrotu walca, to nie zauważysz
żadnej siły.

O to co wszystkim, o trzecia zasade.

143. Data: 2018-09-09 17:57:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 02:50, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

woju_marksizmu/

> Wytłumacz mi czemu sądzisz że nie rozumiem?
> Jakieś zasadnicze różnice Ty widzisz między tymi *ideologiami*?

To jedno zdanie: "... teorie marksizmu i komunizmu to praktyczne
wcielenie nauk Jezusa Chrystusa", - rozpierdoliło moją logike doszczętnie.

Nie czuje się kompetentny do udzielanie jakichkolwiek rad w tym
zakresie, ale po lekturze 'Katechizmu Kościoła Katolickiego' i
"Manifestu Komunistycznego", ( ktory nomen omen, pierwotnie był napisany
jak katechizm, na zasadzie pytanie - odpowiedz), miałem kompletnie inne
samopoczucie.

144. Data: 2018-09-09 17:58:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 17:57, Ilona wrote:

> [...]
> "Manifestu Komunistycznego", ( ktory nomen omen, pierwotnie był napisany
> jak katechizm, na zasadzie pytanie - odpowiedz), miałem kompletnie inne

niezmiennie, polecam pakiet startowy:

145. Data: 2018-09-09 20:47:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To jedno zdanie: "... teorie marksizmu i komunizmu to praktyczne
> wcielenie nauk Jezusa Chrystusa", - rozpierdoliło moją logike
> doszczętnie.

Dlaczego?
Według Jezusa wszyscy jesteśmy równi, jak w komunizmie...
Każdemu chleba i rybę, bo każdy ma jednakowy żołądek, nie?
Według Jezusa nie powinniśmy gonić za bogactwem, za
posiadaniem dóbr doczesnych tylko oddać co wartościowe
biednym... toż to brzmi jak komunizm, nie?

> [...]
> Komunistycznego", ( ktory nomen omen, pierwotnie był napisany jak
> katechizm, na zasadzie pytanie - odpowiedz), miałem kompletnie inne

Widzisz, czyli kolejne podobieństwo zauważyłeś?

p.s. po co chłopczyku te przebieranki w dziewczynkę?

146. Data: 2018-09-09 20:51:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o to, abyś zastanawiał się nad sensem mojego życia, zastanów
> się nad swoim.

Aa.... do swojego życia ja nie potrzebuję sensu szukać w jakimś wydumanym
bogu czy życiu po życiu. Ja pytam natomiast o to czy Twoje życie nie ma dla
Ciebie sensu bez religii?

> Nie zamierzam propagowac jakiejkolwiek religii, ale, zachęcam każdego, by
> _szukał_ w sobie boskiego pierwiastka.

Dlaczego do tego zachęcasz?? Co to ma niby dać? Co tobie dało?

147. Data: 2018-09-09 20:52:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
youtu.be&t=333

> Raczej, chodziło mnie o refleksje.

Że co?

148. Data: 2018-09-09 20:54:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> current flowing through it when placed in a magnetic field which is
> perpendicular to the current feels a force in the direction
> perpendicular to both the magnetic field and the current. This force
> provides a torque around the axis of rotation
>
> Principle of operation
> Silnik homopolarny napędzany jest siłą Lorentza. Przewód z prądem
> przepływającym przez niego w polu magnetycznym prostopadłym do prądu
> odczuwa siłę w kierunku prostopadłym do pola magnetycznego i prądu.
> Siła ta zapewnia moment obrotowy wokół osi obrotu.

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Nie widzę tu nigdzie tajemniczych sił i jakiegoś eteru.

Dla kogoś kto jest dętka z fizyki cały świat to jedna wielka magia.

149. Data: 2018-09-09 21:11:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-09 o 20:54, Pszemol pisze:

> Dla kogoś kto jest dętka z fizyki cały świat to jedna wielka magia.

"Dostatecznie zaawansowana technologia nie różni się od magii."
Arthur C. Clarke

Pozdrawiam
Piotr

150. Data: 2018-09-09 21:30:33

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Sep 2018 13:54:37 -0500
doszła do mnie wiadomość <pn3q99$g3q$1@dont-email.me>
od "Pszemol" <P...@P...com> :

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

>Dla kogoś kto jest dętka z fizyki cały świat to jedna wielka magia.

Chwilowo mam dość elektromagnetyzmu, mogę jeszcze pokazać, na czym
polegają pola morfogenetyczne(działo widać w ostatniej sekundzie):
https://youtu.be/MlXVZnAU0A4?t=91

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.