Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

171. Data: 2018-09-15 00:53:23

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-14 19:58, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 14 Sep 2018 13:32:20 +0200
> doszła do mnie wiadomość <png692$r08$3@node2.news.atman.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

2.gif

> Już o tym pisałem poprzednio:
>
> "Zbuduj sobie takie coś, ale daj swobodę obrotu i magnesowi i
> przewodnikowi z prądem.
> Jak myślisz, co się stanie?"
>
> Odpowiem, magnes będzie wirował w jedną stronę wokół osi, a przewód z
> prądem w przeciwną
>
> I tu:

> Generalnie, magnes chce obrócić przewodem(z przepływającym prądem) w
> lewo, a przewód z prądem usiłuje obrócić magnes w przeciwną stronę,
> akcja-reakcja.

Zupełnie nie rozumiesz jak to to działa i o co tu chodzi?

Jesli by tak bylo, jak napisałeś, to to, tutaj na tym rysunku,

https://i.pinimg.com/236x/8b/27/70/8b277033ac2e2e28c
14406caa135e663.jpg

powinno działać dwa razy 'bardziej' a przestało działac w ogóle.

Drucik nie ma tu nic do rzeczy, owszem, będzie się obracał, ale jego
ruch, to sprawa wtórna.

Pytanie zasadnicze jest: Gdzie podziała się trzecia zasada dynamiki?

172. Data: 2018-09-17 17:08:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 września 2018 17:15:34 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Serio? Czyli oprócz urojeń o demonach masz zdolności przewidywania
> przeszłości?
> Bladego pojęcia nie masz, co jestem w stanie sobie wyobrazić :)

> Sądzisz, że tak jak ty przestanę odróżniać rzeczywistość od fantazji i
> uwierzę w demony epilepsji?
> Wykluczyć tego nie mogę, bo demencja na starość to straszna sprawa i
> mózg potrafi płatać figle. Ale to nie spowoduje, że demony zaczną istnieć.

Pseudoracjonalizm jak dowodzisz nam tu sam sobą potrafi być gorszym szaleństwem niż
to od czego ponoć ma ludzkość uleczyć ;)
Niewiara lub nieświadomość istnienia grawitacji nie uchroniła żadnego zrzucanego
przez Spartan niepełnosprawnego dziecka przed upadkiem na dno przepaści.
Jesteś jak naiwne, POlitPOprawne, szalone, znarkotyzowane zaszczepinymi ci
pseudoracjonalnymi ideami dziecko które pęd spadania na beton bierze za wiatr we
włosach.
POtem zostanie ci jedynie przerażenie...

173. Data: 2018-09-17 17:14:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 września 2018 17:08:49 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
włosach.
> POtem zostanie ci jedynie przerażenie...

...wieczne przerażenie...

174. Data: 2018-09-17 17:38:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-17 o 17:08, m...@g...com pisze:

> Pseudoracjonalizm

Że co?

> jak dowodzisz nam tu sam sobą potrafi być gorszym szaleństwem niż to od czego ponoć
ma ludzkość uleczyć ;)

Jest sporo gorszych szaleństw od wiary w demony i wypędzanie tych
demonów z chorego człowieka, ale nie wiem czy twój pseudoracjonalizm do
tych gorszych szaleństw należy.
Nawet nie chcę zgadywać, co to jest ten twój pseudoracjonalizm :)

> Niewiara lub nieświadomość istnienia grawitacji nie uchroniła żadnego zrzucanego
przez Spartan niepełnosprawnego dziecka przed upadkiem na dno przepaści.

Jaka nieświadomość? O czym ty bredzisz? Potrafili wzbijać się w
powietrze, bo byli nieświadomi grawitacji?
Toż nawet kot zanim zeskoczy z czegoś wyższego dobrze się rozejrzy i
zastanowi :):) Czy kot ma świadomość i wierzy w grawitację?
Chcesz powiedzieć, że Spartanie byli głupsi od zwykłego kota?

Grawitacja jest, działa, możesz ją zmierzyć i odczuć na własnej skórze.
Więc co grawitacja ma do twoich urojonych demonów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

175. Data: 2018-09-18 13:44:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 września 2018 17:38:02 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Grawitacja jest, działa, możesz ją zmierzyć i odczuć na własnej skórze.
> Więc co grawitacja ma do twoich urojonych demonów?

Tyle samo co twój yntelekt do zdroworozsądkowej racjonalności :P

176. Data: 2018-09-18 17:35:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-18 o 13:44, m...@g...com pisze:

> Tyle samo co twój yntelekt do zdroworozsądkowej racjonalności :P

No rzeczywiście...
Demony to zdroworozsądkowa racjonalność :):):)

Ty jak ikselka, nie rozumiesz słów, których używasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

177. Data: 2018-09-19 14:36:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 września 2018 17:35:31 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> No rzeczywiście...
> Demony to zdroworozsądkowa racjonalność :):):)

POwyższym tylko potwierdzasz swoją arogancję intelektualną i ośmieszasz a właściwie
obnażasz tragizm przebiegu własnej edukacji. Nawet ateista -jeśli jest osobą uczciwą
intelektualnie musi się kiedyś zmierzyć z potencjalną realnością zagadnień
duchowościowych wykraczających poza płytki psychologizm lub nauki behawioralne. Chyba
że ktoś jest wytworem tyPOwego lemingogrodu. Wtedy nie ma dla niego właściwie
ratunku. Masz więc wybór przed uznaniem samego siebie jako przypadku bez-nadziejnego
lub ogarnięciem się w temacie. Na poszukiwania nigdy nie jest za późno. Proponuję
zacząć np od poważnych pozycji naukowych w temacie np Caunu Turyńskiego -bo to coś
najbardziej uchwytnego -namacalnego ze spraw prowadzących wprost do tematyki
duchowościowej.

> Ty jak ikselka, nie rozumiesz słów, których używasz.

Diagnozujesz jedynie samego siebie wkładając innym w głowy własne wprogramowane
otępienie.

178. Data: 2018-09-19 17:21:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 14:36, m...@g...com pisze:

> POwyższym tylko potwierdzasz swoją arogancję intelektualną

Jak wielkim trzeba być intelektualistą, żeby duchy widzieć?

> i ośmieszasz a właściwie obnażasz tragizm przebiegu własnej edukacji.

W szkole o duchach cię uczyli?
Do jakiej ty szkoły chodziłeś? :):)

> Nawet ateista -jeśli jest osobą uczciwą intelektualnie musi się kiedyś zmierzyć z
potencjalną realnością zagadnień duchowościowych

Nie musi.
Nie da się zmierzyć z czymś, co nie istnieje.

No ale zawsze można się pospierać ile diabłów mieści się na końcu
szpilki, albo jakiego koloru są piórka aniołków. To prawdziwe wyzwanie
dla intelektu, zmierzyć się z realnością (trzeba zaznaczyć: potencjalną!
:):):)) istnienia aniołków, więc jakiś kolor muszą mieć.
:)

> Proponuję zacząć np od poważnych pozycji naukowych w temacie np Caunu Turyńskiego
-bo to coś najbardziej uchwytnego -namacalnego ze spraw prowadzących wprost do
tematyki duchowościowej.

Jak wprost? To znaczy, że nasączony jest ektoplazmą z duchów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

179. Data: 2018-10-07 02:17:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
> [...]
youtu.be&t=2765

Ależ wolno, czemu nie - pytam tylko po co to robisz.
Ale teraz już wiem... masz jakiś problem i protestujesz?

00

> P.S. może sobie już jakąś wybierz, żeby nie brakło :)))
> https://bialyrasizm.pl/spis-i-charakterystyka-wszyst
kich-56-plci/

Widzę, że masz jakiś poważny problem z ludźmi którzy
nie wpasowują się w normy dwu płci... ciekawe dlaczego?

180. Data: 2018-10-07 22:06:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-07 02:17, Pszemol wrote:
> [...]
kich-56-plci/

> Widzę, że masz jakiś poważny problem z ludźmi którzy
> nie wpasowują się w normy dwu płci... ciekawe dlaczego?

Ależ, wręcz przeciwnie!

Ciesze się, razem z toba, z tak wielu możliwości :)

https://bialyrasizm.pl/spis-i-charakterystyka-wszyst
kich-56-plci/

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb