Re: Skierowanie na tomografię i paranoja w przychodniach

Data: 2008-10-30 19:36:25
Temat: Re: Skierowanie na tomografię i paranoja w przychodniach
Od: jacek <k...@k...pl>

> Przykre ale prawdziwe, to samo jest ze zwolnieniami i miliardem innych
> rzeczy... Mimo pseudo socialnej ochrony zdrowia to jednak nie będzie
> medycyny bez ekonomi... Wystarczy się cieszyć, że stać Was było na
> prywatną tomografię...
>
> Pozdrawiam

Tez pozdrawiam,
Swoja drogą jestem ciekaw czy ta prywatnie zapłacona tomografia była
zrobiona na sprzęcie państwowym, kupionym za nasze. Pewnie kasa za to
poszła do kieszeni jakiegoś biednego lekarza, bez faktury, który nie
omieszkał podzielić się tą kasą z inwestorem tego jak że pożytecznego
urządzenia, Bo poco ma płacić za jego amortyzację, w końcu to pewnie był
prezent dla tego lekarza żeby sobie mógł dorobić.
Czy może jednak to była prywatna instytucja z kupionym przez nią samą
tomografem?
Jacek