Re: Skład oleju rzepakowego

Data: 2016-01-15 10:51:52
Temat: Re: Skład oleju rzepakowego
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> Część olei rzepakowych ma w "wartościach odżywczych" podane 92 g tłuszczu
> na 100 g oleju. Inne mają 100 g / 100 g. Czym one się w rzeczywistości
> różnią? Co to jest te pozostałe 8 g?

Na opakowaniu faktycznie jest 92% tłuszczu, a w tabeli żywnościowej 100%.
W tabeli żywnościowej jest jeszcze witamina A i E (razem w ilości nieco
ponad 30 mg czyli < 1 g). Nie wiem , czy witaminy A i E są tłuszczami, zdaje
się ,że nie,ale na pewno są rozpuszczalne w tłuszczu.

Nie wiem co daje te 8 %, ale skoro to nie jest woda, bo raczej by się
oddzieliła, to są inne substancje, mam nadzieje , że roślinne, a nie
tehniczne.

--
skasowali mi stronę:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony