Re: Sky&Robak: who is who ;D

Data: 2007-03-01 07:00:44
Temat: Re: Sky&Robak: who is who ;D
Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

"AW" <P...@h...com>
news:%goFh.5750$re4.278@newssvr12.news.prodigy.net..
.
> "ksRobak" <k...@c...pl>

> Żebyś ty ślepcze miał w sobie choć jedną setną tego co ma Sky...
>
> Ale nic, szczekaj dalej.
>

> AW
>
> .

Blefujesz biedaku jak zwykle i jak zawsze bez uzasadnienia.
To klasyczne pieniactwo Epimenidesa - oszczerstwo z założenia.
Zakładasz Pan sobie, że Sky ma coś, ale to co sobie zakładasz to gó wno.
Liczą się konkrety i fakty a Pan tworzysz CHAŁĘ - odmóżdżającece memy
bez desygnatów. Jesteś Pan panie AW mędrkującym manipulatorem.
Kto ufny i głupi to panu uwierzy.
Zobacz Pan:
JA piszę, że REAL składa się z obiektów empirycznie potwierdzalnych.
Te obiekty SĄ, a wszystkie obiekty, stany i zdarzenia - tworzą rzeczywiste JEST.
Człowiek świadomy tego co JEST tworzy we własnej jaźni odwzorowanie
zmysłowe tego co JEST. W taki sposób dochodzi do odwzorowania
tego co JEST rzeczywiste a odwzorowanie obiektów, stanów i zdarzeń
ISTNIEJE w punkcie skupienia uwagi a więc w świadomości.
Jeśli "cokolwiek" istnieje w świadomości a ma pierwowzór i/lub desygnat
w rzeczywistym JEST - to mówimy, że to "cokolwiek" JEST prawdziwe
i falsyfikowalne.
Pańskie Panie Andrzeju Wodolejski publiczne szczekanie jakoby Sky
miał coś i miał tego baaardzo dużo, to niefalsyfikowalny mem bez desygnatu
a więc bez potwierdzenia prawdziwości. To oszołomstwo z pańskiej strony
przynoszące więcej szkody niż pożytku.
Kłamać też trzeba umieć - samo szczekanie, które uskuteczniasz, to tylko
hałas nowomowy. Woda na młyn wodolejców, alefitów i trolli - trucicieli atmosfery.
Szałom, <= przez ł (l z kreską ukośną)