Słodycze? Czy nadmiar może spowodować jakąś chorobę?

11. Data: 2005-01-25 08:02:36

Temat: Re: Słodycze? Czy nadmiar może spowodować jakąś chorobę?
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie, zależy od budowy dziewczyny. Ja mam np. 158 cm, a
> najlepiej wyglądam i czuję się przy wadze +/- 60 kg - też wg tabel,
> spora nadwaga - tymczasem, gdybym jeszcze schudła, wyglądałabym jak
> szkielet.

to fakt, ja z kolei mam 167 cm, waże ok. 60 kg i wiem, ze powinnam zrzucić
ok. 5 kg, a moja optymalna dla wyglądu i samopoczucia waga to 51-52 kg, ale
to wynika z drobnokościstej budowy.
Gdybym ważyła tyle, ile wynika z tabelek wyglądałabym jak słoń;-)

Niemniej nie zmienia to faktu, że opychanie się bez rozsądku słodyczami do
niczego dobrego tej dziewczyny nie doprowadzi.

pozdrawiam
Basia

12. Data: 2005-01-25 08:04:15

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolcia :)" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy cukrzycę mogą spowodować nadmierne jedzenie słodyczy? Wiem że to
głupie
> pytanie ale boję się o moją córkę która ma 17 lat ale je dużo słodyczy...
Ma
> lekką nadwagę [65 kg/163 cm] ale czy w jej wieku jedzenie w nadmiarze
słodyczy
> może jej zaszkodzić na zdrowie?
>
> Proszę o odpowiedzi :)
>
> Pozdrawiam
>
> Karolinka :)

wieprzka hodujesz ?
Dziewucha gruba jak poducha a mamuśka podsuwa - jedz córuś, jedz....
Myślisz, że ktoś będzie chciał takiego spaślaka za żonę ?
Jeśli w młodym wieku namnożą się komórki tłuszczowe zawsze będą rezerwuarem
sadła i dziewczyna będzie przez całe życie miała problemy z nadwagą.
A i ząbki szlag trafi po czasie, nie myśl, że obżeranie się słodyczami jest
dla nich obojętne.
Spasiona, szczerbata grubaska, którą wszyscy chłopcy obchodzą z daleka.
W gwarze młodzieżowej takie coś nazywa się KASZALOT.
Tego chcesz ?

prawda_w_oczy_kole

PS. chciałaś ? - to masz! :)

13. Data: 2005-01-25 08:50:27

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> dziewczyna.

Spora nadwaga ??
To już BMI nie obowiązuje ?

Nota bene waga 60 kg przy 167 cm wzrostu to podobno waga b.dobra, więc nie
wiem czemu chcesz chudnąć 5 kg ?

Ale zgadzam sie z Tobą, że złe nawyki żywieniowe z młodości mogą się
zemścić, gdy przemiana materii będzie gorsza.

pozdrawiam

Monika

14. Data: 2005-01-25 08:52:04

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nota bene waga 60 kg przy 167 cm wzrostu to podobno waga b.dobra, więc nie
> wiem czemu chcesz chudnąć 5 kg ?

Bo w moim przypadku to jest nadwyżka i nie przemawia przeze mnie
anorektyczka ani nic w tym rodzaju. Swoje lata mam, dwoje dzieci, więc nie
chcę wyglądać jak kij od miotły ale po prostu wiem, przy jakiej wadze
najlepiej się czuję.

> Ale zgadzam sie z Tobą, że złe nawyki żywieniowe z młodości mogą się
> zemścić, gdy przemiana materii będzie gorsza.

zwłaszcza jeśli prawdą są teorie naukowców, że komórki tłuszczowe powstają w
młodości a potem się rozrastają bądź kurczą a całkiem pozbyć sie ich nie
można...

pozdrawiam
Basia

15. Data: 2005-01-25 09:12:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwłaszcza jeśli prawdą są teorie naukowców, że komórki tłuszczowe powstają
> młodości a potem się rozrastają bądź kurczą a całkiem pozbyć sie ich nie
> można...

Chyba są prawdą ;)

Sama od dorosłości musze podlegać rygorom (odpowiednia dieta, dużo wysiłku
fizycznego) aby mi się nie rozrosły. Mszczą sie na mnie błędy żywieniowe z
dzieciństwa ;) Tymczasem moje koleżanki, które miały rozsądniejszych w tej
kwestii rodziców jedzą dużo więcej, mniej się ruszają i osiągają takie same
efekty ;)

pozdr

Monika

16. Data: 2005-01-25 09:32:50

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> [...]
> żywieniowe z dzieciństwa ;) Tymczasem moje koleżanki, które miały
> rozsądniejszych w tej kwestii rodziców jedzą dużo więcej, mniej się

hmmm
tylko pamiętajcie jeszcze o jednym...
czasami ktos może być szczupły i ważyć więcej od tęższej osoby o takim
samym wzroscie...

z czego to wynika???

mięśnie ważą o o 1/3 więcej niż tłuszcz (przy takiej samej objętości)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

17. Data: 2005-01-25 11:18:53

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ct4uh9$brn$1@atlantis.news.tpi.pl
> wieprzka hodujesz ?
> Dziewucha gruba jak poducha a mamuśka podsuwa - jedz córuś, jedz....
> Myślisz, że ktoś będzie chciał takiego spaślaka za żonę ?

Żebyś się nie zdziwił :)

Paulina

18. Data: 2005-01-25 11:21:07

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to fakt, ja z kolei mam 167 cm, waże ok. 60 kg i wiem, ze powinnam
> zrzucić ok. 5 kg, a moja optymalna dla wyglądu i samopoczucia waga to
> 51-52 kg, ale to wynika z drobnokościstej budowy.

No właśnie - waga to sprawa indywidualna, tym bardziej, że nie widzimy
dziewczyny, nie wiemy, jakie ma biodra, biust, a matka pisze, że córa
trenuje biegi i kosza, więc siłą rzeczy nie może być zbyt tęga i
nieruchawa.

> Niemniej nie zmienia to faktu, że opychanie się bez rozsądku
> słodyczami do niczego dobrego tej dziewczyny nie doprowadzi.

To prawda - ale taki niepohamowany apetyt na słodycze może być oznaką
czegoś głębszego - może są jakieś niedobory w organiźmie?

Paulina

19. Data: 2005-01-25 13:44:55

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolcia :)" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
[...]
> nadmiarze słodyczy

Odbiegając nieco od opisanej sytuacji, jestem ciekaw, ile to jest "nadmiar"
wg. was, bo sam np. spożywam codziennie mniej więcej:
1 baton, kilka ciastek typu "delicje", kilka kostek czekolady, 2 szklanki z
sokiem i ze 2 łyżeczki cukru do kawy.
Powinienem się martwić? Nadwagi nie mam, chociaż sportów żadnych też nie
uprawiam (nie licząc krótkich biegów do autobusu)

T.N.

20. Data: 2005-01-25 17:43:04

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie muszę pozwalać wszędzie znajduję papierki po słodyczach
> Co może spowodować nadmiar glukozy?
> a ząbki mogą polecieć niespodziewanie, mimo
> Owoców jej bardzo dużo szczególnie bananów... Po za tym córka trenuje
> koszykówkę, oraz biegi.
> >
> Ktos jej musi chyba te słodycze kupowac.
> Nikt jej nie kupuje tylko sama w końcu ma 17 lat i kieszonkowe swoje ma...

No tak Karolcia :), wszystko pięknie!
A czy Twoja córka rozumie albo umie słuchać i pojmować? A czy Ty rozumiesz?

Bez odbioru
ZyperF

pasta do zębów
dusznosci, trudnosci z przelykaniem, nikt nie wie co;/ [dlugie]
Konflikt serologiczny
Zaplenie kosci typu Garre
czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania