Słomiany wdowiec.

11. Data: 2002-07-02 12:37:56

Temat: Re: Słomiany wdowiec.
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl>

> Gdy rodzina wyjeżdża i zostaję sam to zwykle
> zaczynam od generalnych porządków a potem daję sobie luz
> jeśli chodzi o bałaganiarstwo, porządek utrzymuje się sam,
> bo sam mało brudzę.

He, he, ja mam dokładnie odwrotnie - jak tylko TŻ wyjedzie robię w
zastraszającym tempie wielki bałagan (to znaczy samo się jakoś tak ...) i
pławię się w tym bałaganie aż do jego powrotu. Potem jest okrzyk zgrozy "no
tak! ciebie samą w domu zostawić" :-)
Marta

PS. Ale mój chłop ma tak samo jak Ty.

12. Data: 2002-07-02 12:50:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakoś tak ...) i
> pławię się w tym bałaganie aż do jego powrotu. Potem jest

W swoim poście się przejęzyczyłem. Na początku wszystko
sprzątam a nie robię porządki (bo nie ma po kim):-)). W
sprawie powrotu rodziny, to nie daję się złapać na gorącym
uczynku, ponieważ na ich przyjazd wszystko jest
przygotowane-lśni i poukładane, ale gdyby bez zapowiedzi
przyjechali kilka dni wcześniej?
Musieli by mnie szukać w całym tym rozgardiaszu:-)))))))
Darek

13. Data: 2002-07-02 14:58:23

Temat: Odp: Słomiany wdowiec.
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afs77g$q6$...@n...tpi.pl...

> [...]
> przyjechali kilka dni wcześniej?
> Musieli by mnie szukać w całym tym rozgardiaszu:-)))))))

A czasem dyplomatycznie nie podpuściłeś? :-))))))

Sandra

14. Data: 2002-07-04 06:08:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Sokrates zapodała:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:17382759.4EBddDVKsq@krys...

> dla mnie luksus;-)
>
> Tzn. nie jadłaś obiadów i żyłaś w bałaganie.

E tam. Ja bez obiadu mogę żyć, ale dziecko już niekoniecznie, a mąż zabrał
dziecko wymagające jedzenia obiadu.
Co do bałaganu to akurat ja jestem jedyną osobą w rodzinie, której on
przeszkadza. Jak sobie raz posprzątałam, to miałam przez tydzień
posprzątane, bo nie miał kto wszystkiego po kątach roznosić
( pięciomiesięczniak leżał sobie grzecznie bez bałaganienia)

że dom
> sprząta się dla TZ a nie dla siebie, czy jest w tym trudzie
> różnica?

Ja sprzątam głównie dla siebie i szlag mnie trafia, kiedy za chwilę wpada
rodzinka i powoduje stan poprzedni...

Gdy rodzina wyjeżdża i zostaję sam to zwykle
> zaczynam od generalnych porządków

Witaj w klubie:-)

--
Pozdrawiam:
Justyna

15. Data: 2002-07-04 12:22:13

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afreip$5m$...@n...tpi.pl...

> Tzn. nie jadłaś obiadów i żyłaś w bałaganie. Tak się mówi o
> tych czynnościach, ale jakby w stosunku do partnerów a nie
> do siebie samego. Matka i żona zaharowuje się przy garach a
> gdy męża nie posiada lub wyjechał, to już charówki nie ma. W
> czym tkwi diabeł? W obraniu czterech ziemniaków więcej?

Sokrates, najprawdopodobniej nie należych do wybrednych facetów pod względem
jedzenia. Mój TŻ należy niestety. Obiad ma się składać conajmniej z 2 dań -
zupa i drugie, do tego 2, a najlepiej 3 rodzaje surówek + deser. Ja
osobiscie należę do osób mogących żyć na samych kanapkach i gorących
kubkach, jest różnica? :-))

> Z porządkami jest podobnie. Często odnoszę wrażenie, że dom
> sprząta się dla TZ a nie dla siebie, czy jest w tym trudzie
> różnica?

Różnica jest generalna. Domu nie sprząta się DLA TŻta, tylko PO TŻcie, który
bałagani totalnie, sam z reguły nie sprząta bowiem jest wiecznie zmęczony.

Asia

16. Data: 2002-07-04 12:28:44

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dań -
> zupa i drugie, do tego 2, a najlepiej 3 rodzaje surówek + deser.

Codziennie tak robisz?

> Różnica jest generalna. Domu nie sprząta się DLA TŻta, tylko PO TŻcie,
który
> bałagani totalnie, sam z reguły nie sprząta bowiem jest wiecznie zmęczony.
>
> Asia

czemu mam wrażenie, że jak to się mówi " wyhodowałaś sobie .......na własnym
łonie" ? tak przynajmniej wynika z twojego postu, TŻ nie pomaga w domu przy
wygotowywaniu i sprzataniu, że o zakupach nie wspomnę?

pozdr.Joanna nieco zaskoczona bo skoro TŻ ma takie wymagania to niech sam
gotuje choć co drugi dzień coby kobita odpoczęła i w trakcie jego pobytu w
domu

17. Data: 2002-07-04 12:38:30

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> pozdr.Joanna nieco zaskoczona bo skoro TŻ ma takie wymagania to niech sam
> gotuje choć co drugi dzień coby kobita odpoczęła i w trakcie jego pobytu w
> domu

No to wszystko jasne, a potem powstają wątki "Dlaczego mężczyźni się nie
żenią?" ;-)))

Pozdrawiam
Andrzej

18. Data: 2002-07-04 12:47:11

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag1eu9$j9n$...@s...icm.edu.pl...

> Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał
> Obiad ma się składać conajmniej z 2
> dań - zupa i drugie, do tego 2, a najlepiej 3 rodzaje surówek + deser.
>
> Codziennie tak robisz?

Teraz nie, od kilku lat TŻ weekendowy, ale robiłam tak i od przyszłego roku
zapewne będę. Kuchnie w naszych domach rodzinnych były prowadzone podobnie,
przyzwyczaił się, a priwyczka - druga natura. Oczywiście nie zwykłam gotować
obiadów codziennie, zupa starcza na 2-3 dni, jakieś ścierwo do ziemniaków na
około 2, co do surówek najczęściej kupuje gotowe :-)) Da się przeżyć, choć
czasem mam dość. Kumpele zawsze się dziwią, że mi się chce, a ja nie chcem,
ale muszem :-))

> [...]

przy
> wygotowywaniu i sprzataniu, że o zakupach nie wspomnę?

Masz rację. Swego czasu dałam się wpuścić w maliny, wyręczałam ciężko
pracującego TŻcika, a do dobrego człowiek przyzwyczaja się szybko. Poza tym
kilka razy krytycznie oceniłam wyniki jego sprzątań, w wyniku czego okrutnie
się obraził (może zamierzenie) i stwierdził, że ponieważ nie podoba mi się
jego sprzątanie, on nie będzie tego robił. Ale poza tymi 2 wadami jest
narazie OK, da się wyżyć :-)) No, od czasu do pory zmyje talerze!

Asia

19. Data: 2002-07-04 12:49:19

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Sokrates, najprawdopodobniej nie należych do wybrednych
facetów pod względem
> jedzenia.

To fakt. Zadowola mnie naleśniki lub schabowy. Jadan nawet
obiadki teściowej, które są bardziej zdrowe niż smaczne.
Cymesy za to gotuje moja mama, przeciwieństwo kuchni
teściowej:-))))
Mój TŻ należy niestety.

Współczuję, mam nadzieję, że ma możliwość spalać te
kalorie;-))

> Różnica jest generalna. Domu nie sprząta się DLA TŻta,
tylko PO TŻcie, który
> bałagani totalnie, sam z reguły nie sprząta bowiem jest
wiecznie zmęczony.

Masz rację, zapomniałem kim jesteśmy, przepraszam:-))
Darek

20. Data: 2002-07-04 12:49:50

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> No to wszystko jasne, a potem powstają wątki "Dlaczego mężczyźni się nie
> [...]

Sugerujesz, że po to żeby mieć tańszą pomoc domową (bez wymagań a i w nocy
usłużyc bez dodatkowych opłat może) ??? :))
Oczywistą jest rzeczą, że skoro oboje żyjemy w tym domu, na ogół oboje
pracujemy zawodowo to i obowiązkami się dzielimy.
a zresztą pisałam wczesniej, ze nie znam facetów, którzy nie chcą żyć w
stadle - nawet jesli głośno twierdzą co innego ich postepowanie samo za
siebie mówi
równiez do kręgu znajomych zaliczam kilku przystojnych mężczyzn którzy są
prawdziwymi ojcami dla dzieci wniesionych w posagu przez kobiety - wiec nie
dość ze chcą mieć rodziny to jeszcze niebiologiczne ojcostwo nie jest
problemem
dojrzali czy nietypowi?
pozdr.Joanna

Do 'poczytania' za tydzień
jak to zalagodzic...(dlugie)
Żeby się źle nie kojarzyła z ania robię się Ania K.
Proszę o wyjaśnienie
Do czego przydaje się teściowa?