Re: Śmieci w głowie

Data: 2018-04-29 17:56:26
Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Aha! Czyli równość praw kobiet i mężczyzn, to wymysł konserwatystów,
> tak? Kościół im kazał, sami na to wpadli, czy to tylko zamieszanie w
> twojej głowie?
>
> Uwielbiam jak strzelasz do własnej bramki :)

> Oczywiście. Łatwiej czcić wydumany obiekt, niż mieć chociaż elementarny
> szacunek do drugiego człowieka. Niezależnie od płci.

> A odkąd to prawacy szanują kobiety? To u was w tym ONR czy tam RN

O, widzę postęp - już alternatywa dla ONR się zaczęła pojawiać.
Usiłujesz zdjąć z siebie nimb kłamczucha poprzez rozmycie go w
bliskoznacznościach? Mało sprytne. Mało ambitne. I w ogóle małe :->

> miejsce kobiet nie jest w kuchni i przy dzieciach?

A GDZIE jest wg ciebie miejsce kobiet?

> I co na to kościół?

,,Nadchodzi godzina, nadeszła już godzina, w której powołanie niewiasty
realizuje się w pełni. Godzina, w której niewiasta swoim wpływem
promieniuje na społeczeństwo i uzyskuje władzę nigdy dotąd nie posiadaną.
Dlatego też w chwili, kiedy ludzkość przeżywa tak głębokie przemiany,
niewiasty przepojone duchem ewangelicznym mogą nieść wielką pomoc
ludzkości, aby nie upadła".

> Stawiam jednak na to, że ty po prosu nie wiesz co znaczy szacunek. Nie
> pierwsze to słowo, którego znaczenia nie rozumiesz.

Którego znaczenie rozumiem inaczej niż ty, lewaku, na pewno.

> Jakim debilem trzeba być, żeby napisać taką głupotę?

Lewak zaprzecza. Oczywiście.

> Statystyczna kobieta dawniej nie była głupia, tylko mniej wykształcona.

Za to dziś jest głupia - jak but.
Ulega lewackiej reklamie, goniona do roboty pozwala odbierać sobie
przywilej wychowywania własnych dzieci według swego przekonania, a także
zabija je ,,w imię" miłości... własnej, przekonywana, że to czyni w imię
swej kobiecości!

> I zgadnij, co było tego przyczyną, a konkretniej kto.
> Pewnie lewactwo uwiązało je do garów... i tak dobrze to zorganizowali,
> że wszyscy uwierzyli, że to mizoginistyczni religianci. Ale lewacy ich
> oszukali :):)
>
> Teraz, mimo że kobiety mają możliwość kształcenia i statystycznie są
> lepiej wykształcone od mężczyzn

Nie mówię o wykształceniu. Ono nie ma tu nic do rzeczy.

> ty nie skorzystałaś z okazji i tkwisz w
> statystycznej mniejszości.

Cały czas pokazujesz, że to ty tam tkwisz. Wciąż ode mnie obrywasz po
paluchach i jeszcze nie masz dość. Na co liczysz?

--
XL