Śmieci w głowie

31. Data: 2018-04-28 16:58:44

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 kwietnia 2018 16:41:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Ja znam trochę inną definicję antysemityzmu.
> Antysemita to ktoś kogo Żydzi nie lubią.
> https://www.quora.com/Is-Natalie-Portman-an-anti-sem
ite

PS. Ikselka nie lubi tylko n i e k t ó r y c h Żydów.
Niezależnie od przynależności do tego śmiesznego Ruchu-Ruchu Narodowego:
https://demotywatory.pl/4709155/Falanga et consortes - to syjonizm staje się
problemem, który coraz częściej zauważa również współczesna lewica i krytyka
syjonizmu przestała być od dłuższego czasu domeną wyłącznie prawicy.

32. Data: 2018-04-28 18:11:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-28 o 16:58, Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. Ikselka nie lubi tylko n i e k t ó r y c h Żydów.

Gdyby nie lubiła tylko głupich, to nie miałoby to dla niej znaczenia,
czy to Żyd czy nie Żyd.
Za każdym razem to podkreśla, że ktośtam jest Żydem. Jakby głupoli w
Polsce brakowało, i tych akurat popiera.
Więc nie ma dla niej znaczenia, czy ktoś jest głupi, dla niej ma
znaczenie tylko czy jest Żydem, albo Niemcem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-04-28 19:24:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2018-04-27 o 23:07, XL pisze:
>
> Gdyby nie lewacy, nie umiałbyś czytać i pisać i nie miałabyś praw
> wyborczych. Szczytem twoich marzeń byłby nowy kolor włóczki do
> szydełkowania.

Nieustająco i do rozpuku mnie bawi, gdy wy, lewacy, podpinacie się z równie
durnymi jak wy feministkami, niczym g...na do okrętu, do NATURALNYCH
społecznych następstw Rewolucji Przemysłowej, piszcząc ,,Płyniemy" ?

To rewolucja przemysłowa (i także potem I WŚ - brak mężczyzn) spowodowała,
że kobiety nagle stały się równorzędną siłą roboczą, konkurencją (i
zastępstwem) dla męzczyzn. Odkąd kobieta na równi z mężczyzną utrzymuje
dom, wykształcenie i prawa wyborcze musiała otrzymać takze, bo należało się
jej jak psu buda - naturalną siłą społecznych przemian w efekcie skoku
poziomu uprzemysłowienia.
Durniu ?
--
XL

34. Data: 2018-04-28 19:27:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://groups.google.com/d/msg/pl.sci.psychologia/B
ACdWICtkc0/Bb6V8NIGCAAJ

> "Poprzedziła. Po niedzieli idę podpisać deklarację członkowską RN. Dość
> już bierności i gardłowania w necie."
>
> RN czy ONR... rzeczywiście, strasznie się pomyliłem :)

,,Pomyliłeś"???
Kłamałeś w żywe oczy i jeszcze wykręcasz się od przyznania tego. Trochę
przyzwoitości!

> Przecież to to samo. Odłamy tej samej sekty.

KŁAMCZUCH!
LOL

--
XL

35. Data: 2018-04-28 19:27:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Rzeczywiście, Ruch Narodowy to zupełnie co innego niż ONR, a mi jakoś w
> głowie utkwił ONR..

Kviatek to paskudny krętacz i kłamca. Sam widzisz. :-)

--
XL

36. Data: 2018-04-28 19:30:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo to jedno i to samo. Sekty biją się o władzę, to i nazwy inne.

Kurde, w Nowoczesnej jestem! Nie - w PO!
LOL

--
XL

37. Data: 2018-04-28 19:30:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ja znam trochę inną definicję antysemityzmu.
> Antysemita to ktoś kogo Żydzi nie lubią.

I to jest to!
Bingo.

--
XL

38. Data: 2018-04-29 07:54:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-28 o 19:24, XL pisze:

> Nieustająco i do rozpuku mnie bawi, gdy wy, lewacy, podpinacie się z równie
> durnymi jak wy feministkami, niczym g...na do okrętu, do NATURALNYCH
> społecznych następstw Rewolucji Przemysłowej, piszcząc ,,Płyniemy" ?

Ktoś jednak musiał o te prawa wyborcze zawalczyć. Same się nie nadały :):)

> [...]

> Odkąd kobieta na równi z mężczyzną utrzymuje
> dom, wykształcenie i prawa wyborcze musiała otrzymać takze, bo należało się

Ktoś jednak musiał o te prawa zawalczyć. Same się nie nadały :):)
Ciekawe, czy tylko po trzech powtórzeniach dasz radę załapać.

> - naturalną siłą społecznych przemian w efekcie skoku
> poziomu uprzemysłowienia.
> Durniu ?

I tą naturalną siłą społecznych przemian było, tak znienawidzone przez
ciebie, "lewactwo".
Więc gdyby nie ta siła społeczna, nie umiałbyś czytać i pisać i nie
miałabyś praw wyborczych, a szczytem twoich marzeń byłby nowy kolor
włóczki do szydełkowania.
Głupolu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2018-04-29 08:22:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-28 o 19:27, XL pisze:

ACdWICtkc0/Bb6V8NIGCAAJ

> ,,Pomyliłeś"???

To był sarkazm (wiem, nie rozumiesz).

> Kłamałeś w żywe oczy i jeszcze wykręcasz się od przyznania tego. Trochę
> przyzwoitości!

Przecież RN zakładał ONR...
Trochę przyzwoitości...

> KŁAMCZUCH!

Bo to jest to samo.

"Jesteście Judajskim Frontem Ludowym?
My jesteśmy Ludowym Frontem Judei. Coś podobnego...!
"No dobra, przyjmiemy cię. Posłuchaj. Jedyni ludzie, których nie znosimy
bardziej niż Rzymian, to jest pieprzony Judeański Front Ludowy.
Judeański Popularny Front Ludowy.
Tak, ci odmieńcy, Ludowy Front Judei. Co? Tak. Ludowy Front Judei to
odmieńcy.
My jesteśmy Ludowym Frontem Judei! O! A ja sądziłem, że my jesteśmy
Popularnym Judeańskim Ludowym Frontem. Pieprzę ich. A co się stało z
Frontem Popularnym? Jest tam. Odmieniec!"

https://youtu.be/LlZOPUbyB4I?t=212

Dokładnie tak to u was wygląda :)

> LOL

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_Narodowy
Do czego to doszło, żebym musiał członkowi RN uświadamiać do czego się
zapisał...
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-04-29 08:23:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-28 o 19:30, XL pisze:

> Kurde, w Nowoczesnej jestem! Nie - w PO!
> LOL

Czyli u was jest inaczej?
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami