Śmieci w głowie

51. Data: 2018-04-29 12:19:56

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 10:13, XL pisze:

> Zrozumie ten, co zna historię.

Ale tylko twoją, alternatywną, w której Stalin dostaje Nobla, ale go nie
przyjmuje :)
Taką historię zna bardzo niewielu ludzi i tylko z takimi się dogadasz.

> No tak, ty nie jesteś normalny w tym
> znaczeniu. Twoja ,,normalność" to bierna percepcja świata według zydów.
> LOL

Ja po prostu się uczyłem normalnej historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2018-04-29 12:46:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dziadek łaskawca wspaniałomyślnie zezwolił głupiej kobiecie głosować?
> Serio? Tak sam wziął i zezwolił, bo nagle dostał objawienia i przypływ
> dobroci?
> Jaki dobry dziadek! A mógł nie zezwolić...

Nie mógł - gdyż był światłym moralnie człowiekiem oraz SZANOWAŁ babcię oraz
kobiety w ogólności, doceniał ich równy wkład w ogolny dobrobyt i stan
społeczeństwa. I to właśnie W POLSCE od wieków to kobiety były klucznikami
domu, dóbr, celów oraz wartości, pomimo że do pewnego czasu bez
formalizowania tego. Sytuacja kobiet w Polsce była zawsze bez porównania
lepsza niż w zacofanej Europie.

> Właśnie szczególnie ciebie to dotyczy. Takie głupiutkie jak ty, z
> wdzięczności na kolana padają, bo im jakiś dziadek łaskawca zezwolił
> głosować.

Zezwolił? Dobre sobie.
?
Przecież i tak to babcia decydowała, na co głosować, żeby realizowano JEJ I
ICH interesy - zupełnie tak jak i pra...prababcia decydowała, z kim ma
polować, a z kim nie, z kim się bić, a z kim nie, kiedy i ile mamutów
przynieść, co z nich zrobić i komu trochę dać, a komu nie :->

> Jeszcze napisz, że czarni uzyskali wolność, bo biali SAMI stwierdzili i
> poparli, że skoro razem pracują, to i razem powinni być wolni.

Tak było. Abolicjonizm to ruch (w absolutnej większości) BIAŁYCH i przez
BIAŁYCH zapoczątkowany.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Abolicjonizm
Doucz się, politpoprawny biedaku.

> Jacy dobrzy biali! A przecież mogli nie dawać im wolności...

Głupi biali.
Teraz muszą tańczyć jak im czarny rasizm zagra. Znaczy - politpoprawność na
każdym kroku, bo jak nie, to cię czarni nie lubią i zaocznie stajesz się
,,rasistą", szczególnie dla politpoprawnych białych niewolników takich jak
ty ?

--
XL

53. Data: 2018-04-29 13:51:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 12:46:18 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Tak było. Abolicjonizm to ruch (w absolutnej większości) BIAŁYCH i przez
> BIAŁYCH zapoczątkowany.
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Abolicjonizm
> Doucz się, politpoprawny biedaku.

Zwłaszcza że widoczny procent właścicieli niewolników na amerykańskim Południu,
nie mówiąc o takiej Brazylii, gdzie był wręcz znaczący - stanowili wyzwoleni
czarni.

I że co kluczowe, niewolnicy w Afryce nie byli (albo byli niezwykle rzadko) łapani
przez białych panów, natomiast skupowani od czarnych właścicieli
(Murzynów właściwych), którzy nie byli dzikusami, jak się sądzi, tylko mieli
swoją cywilizację (z literaturą i uniwersytetami włącznie), która podupadła po
zarżnięciu przez Hiszpanów złotego jajka, jakim był Emirat Granady, zaś
całkowicie niemal znikła na początku XIX w. wraz z końcem handlu niewolników.
Po tej rozsianej po olbrzymich terytoriach cywilizacji zostały w większości
tylko ruiny opuszczonych miast zarośnięte buszem odkrywane przez białych
podróżników i trochę zachowanego piśmiennictwa w Swahili i językach Murzynów
Sudańskich.

Murzyni właściwi wyznawali islam, na który zostali nawróceni przez kupców
i misjonarzy arabskich, a po niewolników Kafrów wyprawiali się w głąb zielonego
piekła dżungli, gdzie łapali ich jak małpy za pomocą siatek, coby uzupełnić swój
stan majątkowy. Niewolników sprzedawali Europejczykom oraz do krajów arabskich,
aby finansować swoje państwa. Oczywiście handlowali też innymi towarami
znajdującymi się na ich terenie, jak sól czy złoto, jednakże "czarny heban",
jak określano handel żywym towarem - należał do najbardziej lukratywnych.

54. Data: 2018-04-29 13:54:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak określano handel żywym towarem - należał do najbardziej lukratywnych.

Nic dodać, nic ująć - dobre uzupełnienie.

--
XL

55. Data: 2018-04-29 14:39:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 13:55:00 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nic dodać, nic ująć - dobre uzupełnienie.

PS. Dla uzupełnienia - w Afryce południowo-zachodniej niektóre królestwa
wyznawały dla odmiany chrześcijaństwo, jak imperium Kongo (władca tytułował się
Manikongo) - to zależało od tego, komu towar był sprzedawany. Głównym odbiorcą
z Konga byli Portugalczycy. Ekonomia była taka sama jak w przypadku państw
muzułmańskich.

Przyczyną, dla której osadnictwo w większej części Afryki przez białych było tak
późne, bo od mniej więcej połowy XIX w. (z niewieloma wcześniejszymi wyjątkami
jak Burowie) było to, że możliwe było dopiero po definitywnym upadku jej
rodzimej cywilizacji, a więc wraz ze zmierzchem handlu niewolnikami, który
zresztą na terenach kolonii był w owym czasie sukcesywnie znoszony regulacjami
prawnymi.

56. Data: 2018-04-29 15:19:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 12:46, XL pisze:

> Nie mógł - gdyż był światłym moralnie człowiekiem oraz SZANOWAŁ babcię oraz
> kobiety w ogólności, doceniał ich równy wkład w ogolny dobrobyt i stan
> społeczeństwa.

Chcesz powiedzieć, że twój dziadek był lewakiem?
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2018-04-29 15:29:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 13:54, XL pisze:
> [...]

Za dużo polskich komedii się naoglądałeś.

A Europejczycy kupowali, bo mięli dobre białe serca, w przeciwieństwie
do tych złych czarnych, którzy łapali innych czarnych.

> Nic dodać, nic ująć - dobre uzupełnienie.

Śmietniki w waszych głowach uzupełniają się znakomicie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2018-04-29 15:35:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 15:29, Kviat pisze:

> Za dużo polskich komedii się naoglądałeś.

> A Europejczycy kupowali, bo mięli

mieli oczywiście, bo się zaraz ikselka przypieprzy żeby mieć pretekst do
nienapisania czegoś sensownego w temacie

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2018-04-29 15:41:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Chcesz powiedzieć, że twój dziadek był lewakiem?

Nie. Czcicielem kobiety - Matki Boskiej.
Odkąd to lewactwo SZANUJE kobiety? Od zawsze jedynie wykorzystywało ich
niższą pozycję oraz (statystyczną) głupotę do osiągania swoich celów, albo
podjudzając do feminizmu, albo głosząc populistyczne slogany w rodzaju
,,Kobiety na traktory!" - a w domyśle ,,a ich dziećmi to już my się zajmiemy
i wychowamy na lewackiej papce.

> LOL

LOL
Ależ ty masz śmietnik w głowie. Tragedia.

--
XL

60. Data: 2018-04-29 16:17:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 15:41, XL pisze:

> Nie.

LOL :)
Aha! Czyli równość praw kobiet i mężczyzn, to wymysł konserwatystów,
tak? Kościół im kazał, sami na to wpadli, czy to tylko zamieszanie w
twojej głowie?

Uwielbiam jak strzelasz do własnej bramki :)

> Czcicielem kobiety - Matki Boskiej.

Oczywiście. Łatwiej czcić wydumany obiekt, niż mieć chociaż elementarny
szacunek do drugiego człowieka. Niezależnie od płci.

> Odkąd to lewactwo SZANUJE kobiety?

A odkąd to prawacy szanują kobiety? To u was w tym ONR czy tam RN
miejsce kobiet nie jest w kuchni i przy dzieciach? I co na to kościół?

Stawiam jednak na to, że ty po prosu nie wiesz co znaczy szacunek. Nie
pierwsze to słowo, którego znaczenia nie rozumiesz.

> Od zawsze jedynie wykorzystywało ich
> niższą pozycję oraz (statystyczną) głupotę do osiągania swoich celów,

Jakim debilem trzeba być, żeby napisać taką głupotę?

Statystyczna kobieta dawniej nie była głupia, tylko mniej wykształcona.
I zgadnij, co było tego przyczyną, a konkretniej kto.
Pewnie lewactwo uwiązało je do garów... i tak dobrze to zorganizowali,
że wszyscy uwierzyli, że to mizoginistyczni religianci. Ale lewacy ich
oszukali :):)

Teraz, mimo że kobiety mają możliwość kształcenia i statystycznie są
lepiej wykształcone od mężczyzn, ty nie skorzystałaś z okazji i tkwisz w
statystycznej mniejszości.

https://stat.gov.pl/kobiety-i-mezczyzni-w-europie/bl
oc-2a.html?lang=pl

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami