Śmieci w głowie

61. Data: 2018-04-29 17:22:50

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 15:29:02 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Za dużo polskich komedii się naoglądałeś.

Przepraszam, jak złapać w lesie grupę przechodzących tubylców?
Uruchomić typową "booby-trap". Najstarsza i najlepsza metoda wojenna
używana w Wietnamie i gdzie indziej.

Scena: Afryka środkowa - pogranicze lasu deszczowego i sawanny.
Idzie grupa myśliwych-zbieraczy przez puszczę z prymitywnymi dzidami
i maczugami nawet się nie spodziewając, że sami zostaną upolowani i zebrani.
Jak sieć jest mocna, to nie ma szans, żeby się odcięli. Zwłaszcza, że zostają
natychmiast otoczeni przez profesjonalistów uzbrojonych w szable damasceńskie
i broń palną, takich jak ci przesympatyczni panowie:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rumaliza
https://en.wikipedia.org/wiki/Tippu_Tip
"Karibu, watumwa! Mimi ni bwana wako leo na kunitii."

62. Data: 2018-04-29 17:56:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Aha! Czyli równość praw kobiet i mężczyzn, to wymysł konserwatystów,
> tak? Kościół im kazał, sami na to wpadli, czy to tylko zamieszanie w
> twojej głowie?
>
> Uwielbiam jak strzelasz do własnej bramki :)

> Oczywiście. Łatwiej czcić wydumany obiekt, niż mieć chociaż elementarny
> szacunek do drugiego człowieka. Niezależnie od płci.

> A odkąd to prawacy szanują kobiety? To u was w tym ONR czy tam RN

O, widzę postęp - już alternatywa dla ONR się zaczęła pojawiać.
Usiłujesz zdjąć z siebie nimb kłamczucha poprzez rozmycie go w
bliskoznacznościach? Mało sprytne. Mało ambitne. I w ogóle małe :->

> miejsce kobiet nie jest w kuchni i przy dzieciach?

A GDZIE jest wg ciebie miejsce kobiet?

> I co na to kościół?

,,Nadchodzi godzina, nadeszła już godzina, w której powołanie niewiasty
realizuje się w pełni. Godzina, w której niewiasta swoim wpływem
promieniuje na społeczeństwo i uzyskuje władzę nigdy dotąd nie posiadaną.
Dlatego też w chwili, kiedy ludzkość przeżywa tak głębokie przemiany,
niewiasty przepojone duchem ewangelicznym mogą nieść wielką pomoc
ludzkości, aby nie upadła".

> Stawiam jednak na to, że ty po prosu nie wiesz co znaczy szacunek. Nie
> pierwsze to słowo, którego znaczenia nie rozumiesz.

Którego znaczenie rozumiem inaczej niż ty, lewaku, na pewno.

> Jakim debilem trzeba być, żeby napisać taką głupotę?

Lewak zaprzecza. Oczywiście.

> Statystyczna kobieta dawniej nie była głupia, tylko mniej wykształcona.

Za to dziś jest głupia - jak but.
Ulega lewackiej reklamie, goniona do roboty pozwala odbierać sobie
przywilej wychowywania własnych dzieci według swego przekonania, a także
zabija je ,,w imię" miłości... własnej, przekonywana, że to czyni w imię
swej kobiecości!

> I zgadnij, co było tego przyczyną, a konkretniej kto.
> Pewnie lewactwo uwiązało je do garów... i tak dobrze to zorganizowali,
> że wszyscy uwierzyli, że to mizoginistyczni religianci. Ale lewacy ich
> oszukali :):)
>
> Teraz, mimo że kobiety mają możliwość kształcenia i statystycznie są
> lepiej wykształcone od mężczyzn

Nie mówię o wykształceniu. Ono nie ma tu nic do rzeczy.

> ty nie skorzystałaś z okazji i tkwisz w
> statystycznej mniejszości.

Cały czas pokazujesz, że to ty tam tkwisz. Wciąż ode mnie obrywasz po
paluchach i jeszcze nie masz dość. Na co liczysz?

--
XL

63. Data: 2018-04-29 17:57:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ja po prostu się uczyłem normalnej historii.

A potem się zlewaczyłeś.

--
XL

64. Data: 2018-04-29 17:58:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przecież to bez różnicy do czego się zapisałaś. To tylko inna nazwa tego
> samego.
> Ja wiem, że dla ciebie jest różnica, który odłam bardziej nienawidzi
> Żydów, a który mniej, ale dla normalnego człowieka to to samo.

Lewak to nie jest norma.

--
XL

65. Data: 2018-04-29 19:32:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 17:22, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Przepraszam, jak złapać w lesie grupę przechodzących tubylców?

https://youtu.be/3K2StVcV1Yo?t=94

Tylko pamiętaj, to nie jest film dokumentalny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2018-04-29 19:49:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 17:56, XL pisze:

> O, widzę postęp - już alternatywa dla ONR się zaczęła pojawiać.

RN to nie jest alternatywa dla ONR. Już ci to tłumaczyłem.

> Usiłujesz zdjąć z siebie nimb kłamczucha poprzez rozmycie go w
> bliskoznacznościach?

Czyli doskonale wiesz, że to to samo :):)

> Mało sprytne. Mało ambitne. I w ogóle małe :->

Małe, to jest zapisywanie się do ONR, RN czy innych tego typu klonów.
Oraz żenująca próba zmiany tematu dyskusji, gdy staje się niewygodna.

> A GDZIE jest wg ciebie miejsce kobiet?

Normalnej kobiety nie interesuje, czy jakiś facet ma swoją wizję gdzie
jest ich miejsce. Normalny facet się takimi rzeczami nie zajmuje, bo to
nie jego sprawa.
Musiałbym być nieźle pierdolnięty, żeby marnować czas na zastanawianie
się, czy miejsce kobiety jest przy garach w kuchni.
Trochę bym się wkurwił, jakby jakiś religiancki oszołom mówiłby mi gdzie
jest moje miejsce, więc nie dziwię się normalnym kobietom, że się też
wkurwiają.

Co nie znaczy, że nie istnieją kobiety ze zrytymi baniami przez sekty
religijne, którym udało się wmówić, że ktoś musi im powiedzieć gdzie ich
miejsce, bo inaczej od tego nadmiaru samodzielności będą się smażyć w
piekle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2018-04-29 20:02:16

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A wiara w Matkę Boską to to samo co wiara w Boga?

68. Data: 2018-04-29 20:59:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> RN to nie jest alternatywa dla ONR. Już ci to tłumaczyłem.

Chyba jednak nie rozumiesz pojęcia, którego używasz.

> Czyli doskonale wiesz, że to to samo :):)

Dla durnego lewactwa - jak najbardziej ,,to samo".

> Małe, to jest zapisywanie się do ONR, RN czy innych tego typu klonów.

Wybierz właściwe - a nie rozmywaj.

> Oraz żenująca próba zmiany tematu dyskusji, gdy staje się niewygodna.

Zmiany? Z czego - na co?

> Normalnej kobiety nie interesuje, czy jakiś facet ma swoją wizję gdzie
> jest ich miejsce. Normalny facet się takimi rzeczami nie zajmuje, bo to
> nie jego sprawa.

Truteń się takimi rzeczami nie zajmuje - normalny facet jak najbardziej.

> [...]
> religijne, którym udało się wmówić, że ktoś musi im powiedzieć gdzie ich
> miejsce, bo inaczej od tego nadmiaru samodzielności będą się smażyć w

I znowu unik. Typowe dla lewactwa zapędzonego w kozi róg.

--
XL

69. Data: 2018-04-29 21:05:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> A wiara w Matkę Boską to to samo co wiara w Boga?

A kto i gdzie pisał o ,,wierze w Matkę Boską"? Znów masz zwidy?
W Matkę Boską wierzyć nie trzeba, bo (tak, jak i Jezus) była realną osobą
ludzką.

--
XL

70. Data: 2018-04-30 00:13:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 20:59, XL pisze:

> I znowu unik. Typowe dla lewactwa zapędzonego w kozi róg.

A czego znowu z mojej odpowiedzi nie zrozumiałaś?
Chętnie wyjaśnię, tylko wskaż fragment, który był dla ciebie za trudny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami