Śmieci w głowie

71. Data: 2018-04-30 01:35:19

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 17:56:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A GDZIE jest wg ciebie miejsce kobiet?

Że się wtrącę. Chyba tam, gdzie każda indywidualna kobieta czuje się lepiej.
Podobnie jak każdy indywidualny facet.

Chyba to jasne, że ten, kto lubi działalność publiczną i dobrze mu/jej tam
idzie, jego/jej miejsce jest w tej działalności. Innej osobie przyżera lepsza
karta w chałupie i woli podjąć obowiązki domowe niż publiczne. To są sprawy
zupełnie indywidualne, co on/ona wybierze.

No może statystycznie przy kobietach jest odchyłka w stronę domu i dzieci
wynikająca nie tylko z kultury, ale też i z wpływu hormonów, które "naoliwiają"
często-gęsto taki wybór. Chociaż do końca go nie determinują, tylko wpływają
osobniczo.

72. Data: 2018-04-30 09:01:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> No może statystycznie przy kobietach jest odchyłka w stronę domu i dzieci

Panu się pop...ło. To jest statystyczna i generalna NORMA, a nie odchyłka.
I to właśnie tę normę spotykasz w niemal każdej kobiecie mijanej na
przysłowiowej ulicy. I to ten dom i dzieci są odpowiedzią na pytanie o
miejsce kobiety. Bądź pewien, że miazdżąca większość kobiet, także tych
zawodowo się ,,realizujących", w skrytości ducha lub otwarcie wolałaby nie
musieć co rano targać zaspanych dzieci do przedszkola, lecz zostać z nimi w
domu, wychowywać je w spokoju i sielance i gotować obiad dla męża - a po
obiedzie pójść z rodziną na spacer lub siać kwiatki i marchewkę - zamiast
padać na twarz co wieczór ze zmęczenia i stresu.

ODCHYŁKA, drogi Panie, to jest wtedy, gdy kobieta idzie do wojska, jest
ideową przekonaną feministką lub prezesem firmy czy politykiem - i albo ani
myśli o rodzinie, domu i dzieciach, albo realizuje się ich kosztem.

--
XL

73. Data: 2018-04-30 09:10:57

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:
[...]

Z tego co wiem współczesny feminizm tak dokładnie widzi rolę kobiety :)))

74. Data: 2018-04-30 09:52:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> obiedzie pójść z rodziną na spacer lub siać kwiatki i marchewkę -"
>
> Z tego co wiem współczesny feminizm tak dokładnie widzi rolę kobiety :)))

Przeciwnie.

--
XL

75. Data: 2018-04-30 10:49:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 09:01, XL pisze:
> Jakub A. Krzewicki

> Panu się pop...ło. To jest statystyczna i generalna NORMA

[ciach reszta bzdetów]

Tobie się popierdoliło. Choćby jedna kobieta na świecie miała ochotę żyć
inaczej niż przewiduje ta twoja religiancka "norma", to nie masz prawa
siłą wymuszać na niej tej swojej "normy".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

76. Data: 2018-04-30 11:04:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To znaczy że nie masz pojęcia czym jest feminizm. Pomyliło Ci się z sufrażystkami :)

77. Data: 2018-04-30 12:44:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 09:01, XL pisze:
> [...]

> sielance i gotować obiad dla męża - a po obiedzie pójść z rodziną na
> spacer lub siać kwiatki i marchewkę - zamiast padać na twarz co

P{od warunkiem, że nie staną się ANTYMATKAMI, o których piszę w swojej
książce zatytułowanej "Antymatki" prof. Grzegorz Łęcicki, o której to
książce można posłuchać tutaj https://www.youtube.com/watch?v=tDIdkmvWT9g

> [...]
> jest ideową przekonaną feministką lub prezesem firmy czy politykiem
> - i albo ani myśli o rodzinie, domu i dzieciach, albo realizuje się

A które NIE realizuje się kosztem dzieci? Przecież wy, kobiety uważacie
dzieci za swoja WŁASNOŚĆ od której oczekujecie hołdów i służalczości.

LeoTar Gnostyk

78. Data: 2018-04-30 17:04:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> inaczej niż przewiduje ta twoja religiancka "norma", to nie masz prawa
> siłą wymuszać na niej tej swojej "normy".

Szacunek dla życia to wg ciebie coś, co wymaga aż wymuszenia?
Istota kobiecości to dawanie życia, a nie zabijanie. Co niby miałabym i na
kim wymuszać? Jeśli TO trzeba wymuszać, to dokładnie tak, jak broni się
każdego innego życia wobec anormalnego nastawania na nie.

--
XL

79. Data: 2018-04-30 17:07:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 09:01:15 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> ideową przekonaną feministką lub prezesem firmy czy politykiem - i albo ani
> myśli o rodzinie, domu i dzieciach, albo realizuje się ich kosztem.

Nie mówiłem "odchyłka" w znaczeniu od normy damskiej tylko od przeciętnej
średniej męsko-damskiej.

80. Data: 2018-04-30 17:16:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 17:04, XL pisze:

> [...]
> kim wymuszać? Jeśli TO trzeba wymuszać, to dokładnie tak, jak broni
> się każdego innego życia wobec anormalnego nastawania na nie.

Wymuszanie podporządkowania się dzieci i mężczyzn kobiecie kończy się
zabijaniem jeżeli ofiara nie chce sie podporządkować. Nie darmo Hindusi
mają boginię Kali rodzącą i pożerającą własne dzieci. I to co trzeba w
kobiecie zniszczyć albo "wyleczyć z", to bezwzględna wola dominacji.

LeoTar Gnostyk

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami