Śmieci w głowie

81. Data: 2018-04-30 17:22:33

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 17:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie mówiłem "odchyłka" w znaczeniu od normy damskiej tylko od
> przeciętnej średniej męsko-damskiej.

Czy nie dostrzegasz Jakubie, że kobiecie wystarczy poletko domowe, na
którym może doskonalić swoje techniki dominacji nad pozostałymi
domownikami? Oczywiście e mogłoby sie nic nie zmienić w aktywnościach
poszczególnych członków rodziny i mogłoby pozostać tak jak było dziesiąt
lat temu pod warunkiem, że kobieta przestanie być panicznie nieufna w
stosunku do mężczyzny, stanie się jego partnerka i nie będzie już dalej
zwierzęciem, które myśli macicą. Nawet tak wyedukowana jak XL w
ostateczności odwołuje się zawsze do dominacji macicy.

LeoTar Gnostyk

82. Data: 2018-04-30 17:47:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 17:04, XL pisze:

> Szacunek dla życia to wg ciebie coś, co wymaga aż wymuszenia?

Czego nie rozumiesz w sformułowaniu "religianckie normy"?
Od kiedy to religianci mają jakikolwiek szacunek do życia?

> Istota kobiecości

Nie ty będziesz decydować, ani żaden inny religiant, co dla danej
kobiety stanowi istotę kobiecości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

83. Data: 2018-04-30 19:25:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> To znaczy że nie masz pojęcia czym jest feminizm. Pomyliło Ci się z sufrażystkami
:)

Skoro można utożsamiać RN z ONR...

--
XL

84. Data: 2018-04-30 19:27:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie mówiłem "odchyłka" w znaczeniu od normy damskiej tylko od przeciętnej
> średniej męsko-damskiej.

Nie widzę różnicy.

--
XL

85. Data: 2018-04-30 19:30:55

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Może dało by się coś tu wyjaśnić gdyby nie ta przemożna chęć jebnięcia rozmówcy.

86. Data: 2018-04-30 19:40:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czego nie rozumiesz w sformułowaniu "religianckie normy"?
> Od kiedy to religianci mają jakikolwiek szacunek do życia?

> Nie ty będziesz decydować, ani żaden inny religiant, co dla danej

NORMALNEJ

> kobiety stanowi istotę kobiecości.

Śmieszny jesteś. ,,Decydować" o czymś, co jest z góry określone (tu:
genetycznie)?
,,Zabroń" mi jeszcze ,,decydować" o składzie atomowym cząsteczki wody i dacie
bitwy pod Grunwaldem.

Oczywiście - nic mi do tego, że istnieją odchyły-KOBIETONY. Byle nie
próbowały odwracać świata, że to one teraz są normą.
Na to nie będzie zgody KOBIET.

--
XL

87. Data: 2018-04-30 20:03:19

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o to że nie umiem tłumaczyć czy że nie umiem jebnąć?

88. Data: 2018-04-30 21:01:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Chodzi o to że nie umiem tłumaczyć czy że nie umiem jebnąć?

Że znajdujesz winnych poza sobą, kiedy Ci się coś nie udaje. Zachowujesz
się jak dzieciak: ,,dałbym radę, gdyby nie ten podły świat" ?

--
XL

89. Data: 2018-04-30 21:07:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 19:40, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>
> Śmieszny jesteś. ,,Decydować" o czymś, co jest z góry określone (tu:
> genetycznie)?

Bredzisz jak zwykle.
Pokaż mi zapis genetyczny u kobiet, który determinuje siedzenie w kuchni
przy garach, albo zmianę pampersów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

90. Data: 2018-04-30 21:17:39

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:
"Że znajdujesz winnych poza sobą, kiedy Ci się coś nie udaje. Zachowujesz
się jak dzieciak: ,,dałbym radę, gdyby nie ten podły świat" ? "

Czyli jednak chodzi tylko żeby jebnąć, bo nigdy nie szukałem winnych a jedynie
przyczyn.

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami